Summa sidvisningar

onsdag 2 juli 2008

Shithead

- Jag ser dig och får lust att spotta på dig.

Idag har det äntligen vart lite sol ute. Så jag och Elin åkte till damernas för en välförtjänt stund i solen. Det blev till och med ett dopp i havet, två för Elin då jag uppenbarligen är mer badkruka! :P
Somnade dock i solen...både jag och lilla Nile.. Och nu är jag lite smått röd på ryggen och i ansiktet..Men det är väl smällar man får ta fastän man ligger på Toppen! ;)


Sen har jag bara slappat på soffan, har verkligen inte orkat ta mig för något idag. Var hos läkaren idag med, och det är fortsatt sjukskrivning till den 31 juli.. Kändes mindre kul trots det faktum att jag inte skulle kunna arbeta med den här skit ryggen..

Helgen tåls att tänka på, kaos! haha
Fredagen blev rätt hård men den var riktigt skojig,Lördagen spenderades hemma hos Anna och vi lagade massa god mat och sen ett glas vitt på krogen.Söndagen var det Bodegan som gällde med Denise och Karin, Hur bra som helst! Galet massa dans och bra umgänge.
Måndagen ägdes av mig och Denise och Räkan...Räkan kapade hem tidigare i ett mycket gott syfte, och jag och Denise höll ut in i det sista! Vaknade något stela och smått bakis nere i Fbg hos Jocke och Robban.. Dumt nog kom vi på att vi skulle ner dit på efterfest *haha* Helt onödig åktur för att bara sova! Well, men man är inte känd för att göra smarta drag i Fyllan, det ända roliga var att vi var med i Radio! Jocke ringde in och babblade massa konstigheter *haha* Galet =)

Igår låg jag och Denise som klubbade sälar i soffan och ville sova för evigt.. Men det hindes med både promenad med Tasse ute Frillesås och en titt på hennes nya lya =) Och sen blev det tacos och slappt i soffan!! =)

Ska träna i mon, ska bli så himla skönt! och till helgen kommer det gymmas med Denise då hon köpte kort där med! Riktigt trevligt! Vi har blivit lite av en fungerande Duo, och nu ska fettet brännas :P

På torsdag och Fredag..hmm... Torsdag imon ju.. Ja då var det Räkan som talade om att det vankas Kvalitétid! Trevligt, alltid trevligt!

Nu Gitter jag inte skriva mer faktiskt..Känner mig inte helt hundra..Snurrar massa i skallen nu...
I need to land..


Man säger att Elefanter aldrig glömmer, Inte jag heller. Kom inte krypande till mig igen, för du är det falskaste jag haft så nära. Vissa saker gör man inte om man nu är vänner, och nu är du bara luft.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar