Summa sidvisningar

onsdag 9 juli 2008

Jag rammlar snart....

- Varför är du kräsen, när inte jag är det?

Igår var det Måndag, igen. Och denna sommaren är det bokat att man varje vecka nästan som att det är obligatoriskt, går på Måndags klubben. Denna tillställning av house musik och vitklädda väggar..Trång och eländigt, ändå är det med envishet man går dit..
Igår entrades denna Måndagens klubb av Mig min kära Dennis och Hilda.. Jag och Dennis rockade loss totalt på dansgolvet och lyckades med både det ena och det andra *hehe* Det bästa av allt var att man vaknade och mådde prima, då vi var nyktra igår..

Träffade en gammal god vän som jag inte sett på Väldigt länge..Önskar honom allt gott, då han berättade att han ska bli pappa. Det var hur som otroligt skoj att ses och få pratat lite.
Såg även den "spanska målvakten" .. som inte är målvakt, men tokigt snygg, och mer eller mindre ett blivade sommar-projekt för mig *hehe*
Sen såg jag Han...Han som gjorde att även denna kväll höjdes pulsen och jag blev tokigt nervös.. Personen som jag inte borde engagera mina tankar i, men som nånstans lyckats skapa ett smärre kaos bakom pannbenet...Trist och kul på samma gång, kan itne riktigt beskriva känslan faktiskt..konstigt bara..

*WOHOOOOO*

Var och hälsade på min farmor och farfar idag.. Dom är de bästa i hela världen =)

Var och fikade med madde och elin, och en med emelie..
Och imorgon ska det kommas upp i tid, eventuellt gå en runda och sen ner och simma 3000 meter. Känns bra att ha kommit igång med allt, och framför allt har man motivationen den här gången.. I KICK ASS *asg*

För övrigt måste det nämnas att Öl cupen i Lördags med Denise och Anna, var det roligaste på LÄNGE! *haha* Vi briljerade inte med vårt bollsinne, men med god vilja kommer man ändå långt. Och det var tokigt skoj som sagt! *asg*
Målet att bli fotbollsproffs har lagts på hyllan, men kan fortfarande tänka mig som en vardag som trogen Fotbollsfru! :P

Mat och film hemma hos Uffe innan, trevligt.. Filmen var bra, hade dock några pinsamma ögonblick då man knappt ville titta för man blev nästan generad åt deras dumma sätt att föra sig...well... man är kanske inte är så smidig alltid heller, vilket inte gör det bättre att bli påmind av det i en film *haha*

Nu ska det naaaaanas! =)

God natt Sverige.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar