Summa sidvisningar

fredag 11 juli 2008

Vill jag, får jag.. life´s a bitch then you merry one

- du kommer inte undan, jag ska fan ta dig!

*hehe* Jag har kommit till den insikt att jag ska bara ta det jag vill ha, hemskt ledsen alla, för jag visar ingen hänsyn alls. Har nu beslutat att jag kör mitt eget race, och om det nu inte faller alla i smaken så håll era moralpredikningar för er själva. Jag är inte helt tappad bakom en vagn, jag vet vad jag gör, även om det kanske inte är det bästa att göra, så kommer jag ha tokigt roligt på turen!!
Jag kommer vara som en liten virvelvind denna sommaren.. Överallt och ingenstans, men jag har full koll på läget ;)

Kom just från träningen, fan mina armar darrar fortfarande! Det var Lite väl hårt idag kände jag.. Var dessutom mör i kroppen sen igår.. Men det är Nice.. svettas ut som fan och bara känna sig fräsch efteråt =) Har kommit igång ordentligt nu, känns skönt... Är inte längre en soffpotatis.. :P

Ikväll blir det party ute i Frillesås, Michelle har fyllt sina 18 .. Komemr bli skoj. Och imorgon vankas det långpromenad med Dennis, mycket bra plan tycker jag =) och på kvällen blir det maddes 25 års party som ska firas.
Söndagen blir det Bodegan, Måndagen måndagsklubben,tisdag soft med träning,Onsdagsklubben på Onsdag.. ja det är ungefär det som cirkulerar i mitt liv nu.. Massa träning och nyktert festande med Denise.. SWEET!!!!!

Måste duscha och fixa till mig lite...ett svettigt skabb vill ingen ha ju! *haha*
Jepp så får det bli :P


Du har inte så mycket att säga till om, för vill jag ha dig, får jag dig! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar