Summa sidvisningar

torsdag 1 december 2011

Med en fot i graven!

- Med en armé som övar hoppsparkar i huvudet är det inte lätt att le.

I korta drag har mina lediga dagar spenderats i ett långt migränanfall,en fylla,en bakfylla och halsont hemma hos mamma!
Jag tycker att det är konstigt att så fort man är ledig ska bli sjuk! Känner mig jättekonstig och daan.. Men men det är väl så här det är att vara fucking jävla timanställd.
Inga rättigheter och ingen som tycker synd om mig, däremot skulle dom bli arga på mig om jag skulle ringa imorgon och sjukanmäla mig. Tycka att det är dålig stil med mera.. visst har jag valt ett tacksamt yrke.

Nog om detta...
Har fortfarande ont i huvudet sen i förrgår..så jag ska faktiskt lägga mig lite igen. Ligger för lite på alla sätt å vis känns det som.
Jag vill bo i en säng.

Doris-abstinensen är vart fall botad, vilket känns otroligt bra. Blir till och med lite skönt att åka in mot stan utan henne ;) haha

Nej.... vila - panodil - vila mera...
Imorgon ska jag orka jobba..

Över och ut / B

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar