Summa sidvisningar

torsdag 18 juli 2013

Åh herregud jag e ju psyksjuk.


- Den där känslan av att bara veta.

Då är det dags igen, man sitter på kneget och har ett par ord att få ur sig. Nattliga funderingar som för det mesta skapar mer oreda än just reda.. Var man inte förvirrad innan blir man det oftast efter att ha funderat för mycket en hel natt...
Där är jag nu.

För ett tag sen så hade jag känslan av att bara veta. Jag visste vart jag hade mig själv, jag visste var jag hade mina vänner, jag visste vad jag hade för mål...
Ja alltså... det e nog bara mina vänner jag är säker på nu. Jag är ju sjuklig okonsekvent med mitt tänkande, förutom med mitt växande behov av kontroll. Det vill säga att jag kommit på mig själv med att skaffa en del smålustiga vanor, en del nya "det där skulle jag aldrig kunna göra" och kanske en allt större växande fobi av att någon suklle röra vid mig.. Sånt är jag uppenbarligen extremt noga med och vissa saker tänker jag ju inte ens på utan det Är bara så. Mycket av det som går som rutin för mig är ju rätt skönt.
Inga konstigheter alls.
Det är det där när saker börjar nästan få ett eget liv och jag helt plötsligt inte har så mycket att säga till om längre - som det blir Jobbigt.

Mitt stora problem är att antingen så känner jag inte så mycket alls, eller så kommer jag på mig själv med att känna för mycket. Jag har svårt att dela upp saker i Lagom doser. Jag arbetar verkligen på att för tillfället inte bara ha det där med allt eller inget. Utan att det ska vara okej att gå i andras takt/tempo med saker.
Men det är ju sjukt jobbigt, för jag e ju så säker på Nästan allt. J
a det här var ju onekligen en lätt befrielse att skriva ner. Tänker nu att det inte är så bra att alltid skriva precis de ord som far förbi i huvudet...men ja..
Känns oftast helt normalt ... men inser lite i takt med att när jag skriver ner det verkar det ju lite smått ...galet.
Haha... jaja galna e alla lite till mans.
Nough Said.

Jag fyller snart år. Eller rättare sagt - den 18 september fyller jag 30 år.
De som känner mig väl vet att jag har haft en del problem med år-fyllandet de senaste tio åren. Men i år så ska jag anamma min nya siffra som är 3. Alla goda ting är tre.
Så, det ska bli en stor fest.
Jag ska bjuda in alla roliga människor jag kan komma på. Sen vill jag att de tar sig till en bygdegård för att fira mig och ge mig roliga presenter. Eller ja, jag vill ha presentkort så jag kan tatuera mig mer. Men det e min hobby, och det hoppas jag att folk vill uppmuntra. Alla borde ha en hobby. Min är att bli snyggare.
Hur som haver, det ska bli grymt kul att fixa party för vännerna även om den är för MOI! ;D
Samla alla, det ska faktiskt bli roligast. Hoppas bara att det inte blir en flopp.
Kan ju redan säga det nu kanske, skulle det vara att folk inte kommer och har dåliga ursäkter - då ryker vänskapen både i verkligheten och på FACEBOOK. Det ni. Då e det allvar vill jag lova.
Med detta hot liggande i luften, ser jag fram emot att Alla kommer! :D

I måndags tatuerade jag nästan klart min pinuppa, på fredag ska vi köra på ett porträtt av James Dean.. vad sägs om det? Jag e Sjukt taggad! Jag ser även hur jag ska kunna binda upp tatueringen på armen med den på ryggen!
Herregud. Vem kunde trott att jag av alla blev ett litet ink-fan som inte kan sluta måla på sig? :)
Meeeen, jag gillar det och jag har nog aldrig känt mig så mycket "jag" i hur jag ser ut än som jag gör just nu faktiskt.
Att man skulle gå å bli gammal för att fatta vad man behöver. Det e la märkligt.

FLUM FLUM FLUM!

Nu ska jag jobba på lite det sista så jag kommer hem!

Jo just det. Fått brev från polisen - de har fått in min mobil!! :D LYYYYYCKA!!!
Så nu hoppas jag bara att den funkar och att allt finns kvar på den!
Den blev nedskickad från norrköping till varberg igår. Så nu håller jag TUMMARNA för att allt e bra med den idag när jag hämtar den!! :)

Över och ut. Slut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar