Summa sidvisningar

måndag 30 juli 2012

Vin-Måndag. Fler av dom tack!

-

Det är nu offiellt Måndag.
Min efterlängtade vinkväll e snart inom räckhåll.

Idag ska jag hämta mitt pass, sen ska jag och Lina boka/betala våran NY-resa! Ska bli himla skoj, inte att betala, men ha det svart på vitt att vi faktiskt åker om en månad.
Sen ska jag hem och fixa till mig för att möta upp Caroline för lite vin på hamnpaviljongen. Förhoppningsvis kommer Lindqvistarna med och Cederholmskan ska möta upp efter att hon kommit hem från Göteborg.
Allt som allt så tror jag det kan bli en Mycket trevlig afton.

I och med att jag missade att få ställa till med egna skandaler i helgen, ska jag nu se till att ta igen detta. Dock blir det svårare än en Lördag för att utbudet av skandalösa göromål är mer begränsat en måndag - faktiskt. Kan uppfattas som trist tycker jag.

Undrar vad som annars ska hända i veckan?
Målade ju klart igår, så nu är det bara till att få tvingat någon att hjälpa mig tapetsera min fondvägg.
Tisdag & Onsdag natt ska jag jobba, sen på Fredag ska jag upp till borås och hälsa på bästaste Lillebror.
Hade så fantastiskt kul när han var nere förra helgen, så nu tycker jag att vi skapar lite oreda i Borås med.
Har ju bara vart ute i borås två gånger innan, så det kan bli skoj. Antagligen e det väl rätt tomt då Boråsarna drar till Varberg på helgerna i stora lemmeltåg :) Men det uppskattas - lite därför varberg lever upp på sommrarna.

Vill till IKEA. Måste köpa min stora NY-tavla så jag kan hänga den ovanför soffan som för övrigt kommer på torsdag!
Storen har lovat att hjälpa mig så tänkte Övertala Josef om att hjälpa till då med. Går säkert att muta med en hof eller två - hoppas jag ^^

Funderar på att tauera mig när jag är i New York.. men vad?
Kom gärna med förslag. Allt lutar dock åt en text på vänster axel. Men kom fram till att det kan bli snyggt till min blomsterranka om man nu kan kalla den det..

Hoppla, nu är det lugnt på bygget så jag ska passa på att googla lite inredningsideer och resor. Sen vaknar la tanterna snart..

Well folkens, vi ses på Hamnpaviljongen runt 19-snåret.. eller Bodegan eller Nyfiket..
Jag ska ialla fall ut, och det hade vart kul om så många som har möjlighet Joinade!

Måndag - VinMåndag.
Vilken fantastisk start på veckan.
Jag Längtar till ikväll!

MUMS!

// Queen Berry

1 kommentar:

  1. Borås nu eller nästa helg?? Alltså 11;e?? Då är jag hemma!!!!

    SvaraRadera