Summa sidvisningar

tisdag 8 september 2009

Lovenberry

- The valley is waiting for more trubble!

Nu är det Mindre än 2 månader kvar tills jag kommer upp till Hemsedal igen! Vilket jag ser fram emot HUR MYCKET SOM HELST!
Alla kompisar, mitt lilla hus, mitt lilla rum,min lilla bräda och de Stooooora backarna! hehe :) Yes, detta kan bara bli en riktigt bra säsong! I LIKE

Snart kommer min lilla Denise hem, vi hinner mer eller mindre bara träffas i dörren innan vi båda åker igen :)
Men vi kommer ha otroligt trevligt när vi väl ses, och det är ju huvudsaken! =)

Min mamma har precis skaffat facebook, vilket för henne är en heltids syssla.. Hon svarar på mail och laddar upp bilder.. Hon är som en 15 åring! haha, mycket roligt :)

Imorgon skall jag in till staden och träffa Lisa-Röd. Men det roliga blir att dra upp till Lina och diskutera allt som händer och sker!! HEHEHE Draaaaaaaama!

Nu skall jag hoppe i säng!

Puss å god natt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar