Summa sidvisningar

torsdag 17 september 2009

Livet rycks undans som en matta under mina fötter

-Mina sista timmar i mina ljuva 25...*suck*

De sista timmarna har spenderats med att baka kaka och paj för min mamma ville ha det, har även hängt upp tvätt plockat in och ur diskmaskinen och jag har tittat på idol,ska snart gå ut med hunden en natt runda, och när jag kommer hem blir det borsta tänderna och i säng,läsa lite i min bok och sen sova...
Visst känns det lite ångestladdat...ungefär som ens sista dag i livet..Och så gör jag egentligen bara skitsaker?

Helgen kommer sätta punkt för det tråkiga, och skriva meningar med dramatik och festligheter istället!
Imorgon är det ju då så att Viktor fyller år med, och då är det kalas hos honom. 18:00 har han sagt, och då skall jag dyka upp :)
Mycket roligt. Dock är tanken att jag ska ta det lilla lugna där, för att kunna ge av mina 110 på lördagen, då jag och Lina skall ut.. Då skall vi vara så fina så, med klänningar och allt! Kommer verkligen sakna Oss när jag åker till dalen! =( En utav de få negativa sakerna med att dra igen.. :)

Jag hoppas på dramatik i den vanliga ordningen, det vill säga att det är inte frågan om det blir utan Hur det blir! haha ;)

Jag tror att jag har ångest, imorgon när jag vaknar kommer jag vara en siffra mer i protokollet och jag kommer säkerligen hitta en rynka eller kanske märka att jag gått upp 2 hg över natten..Allt fysiskt med att bli äldre är Dåligt, det ända jag tackar Gud för är ju att man inte är 15.. Men kroppen man satt ppå då kunde man ju kanske fått behålla i något sådära propotioner ;)

Nu ska jag dra mig innan jag yrar till det för mycket..Men helgen skall bli spännande..

Tack och Farväl, mina ljuva 25.. Kommer sakna er, vi hade sjukt kul dett året ;) haha



over and out / Pamela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar