Summa sidvisningar

lördag 5 september 2009

En helt vanlig update

Tja, läget ? Gör´ö?

Då har man flyttat hem till lilla mamma och tre systrar igen..Känns bra, men man inser det mer eller mindre ickesociala liv man kommer tampas med ett par månader framöver.. I de första dagarna i November flyttas det upp till Hemsedal igen, vilket jag längtar grymt mycket till! Ser verkligen fram emot att börja jobba på det viset igen, träffa alla underbara människor, utveckla mina "skills" på Jenna och bara kose mig en hel vinter...IGEN!
Men innan dess är jag som sagt hemmaflyttad..Vilket i sig ger mig mer tid med familjen innan jag åker...vilket jag är väldigt glad över :)

Idag kommer det regnskur efter regnskur här i lilla Skällinge..
Men jag ska in till stan om en timme ca :) Då blir det systemet, möta upp lilla Lina och sen hem och dra sig på soffan och mysa fram tills vi ska gå ut ikväll!!!!Ska bli hur mysigt som helst, jag och Lina har inte vart ute själva sen det var varmt ute, och det var ett tag sen.. Så det här ska bli en otroligt bra kväll känns det som!
Den ständiga frågan är ju alltid vad man ska ha på sig... Och den ständiga beslutsångesten som ligger över mig vid utgångsdagar, önskar jag ingen! ;)

Veckan (tis-fre) spenderades i Gråbo hemma hos Hannes och Anna, vilket vart helt fantastiskt mysigt! Bara gosat med Nåva & Harry och fått kvalitetstid med Anna.. Jag älskar mina Trippar till Gråbo.. En minisemester i en bubbla, lite utanför Gbg.. I Like :)

Minutiös planering är jag sjukt bra på, det felar dock alltid i utförandet...Blir alltid sinkad av något, eller kanske till och med glömmer av mitt upp i allt vad det var jag skulle göra...vilket inte är det bästa i ett pressat schema ... haha

Nähä...nu ska jag packa mina saker, ska ju spendera natten hos Lina.. Kanske ses vi på stan :)

so long

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar