Summa sidvisningar

måndag 7 september 2009

Födelsedag snart ja..

För att det inte ska bli några frågor gällande presenter när jag fyller år, tänkte jag skriva ner min lilla önskelista.. Om du nu hade tänkt köpa något åt underbara lilla mig :)

ÖNSKELISTA :
1)Usb-minna 4 gig eller mer
2)En sladd man kan koppla datorn till teven med.
3)en Röd väska.
4) foundation - max-factor serie nr 80 (behövs för min vistelse i Hemsedal)
5)Massor med vitt vin, eller möjligen en fest, välj själv!



Men men, för att prata om något roligare än ålder och tillslut död..kan jag ju säga att helgen som var, var i särklass den sjukaste-roligaste-galnaste utekväll jag vart med om på mycket Länge! Jag och Lina gick in med Drama, och man kan säga att hela Lördagen & Söndagen var just Drama...

Det är rätt kul att se att man kanske inte ändrats förfärligt mycket genom åren till trots.. Konstigt hur man fortfarande än idag faktiskt kan se att vissa saker man gjorde, skulle man inte slutat med, vissa saker man aldrig gjorde borde man börja med..

Idag ska jag hem till Lina och ta en fika och mysa.. Samt smälta helgens händelser i ett långt samtal som antagligen inefattar allt för mycket onyttigheter samt kaffe..

Vi blev förövrigt anfallna av en arg mus som tyckte Linas altan var allt annat än en plats vi fick vara på... ÄCKLIGT!

Nu måste jag sminkelation mig, man måste faktiskt vara lite fin ibland.. ;)

Pöööööööözz!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar