Summa sidvisningar

tisdag 15 september 2009

getting older by the minute!

- Det är ju mer eller mindre ett under att det inte gått illa för mig faktiskt!

Nu det sista har jag känt att jag har inte så mycket att hämta här i varberg just.. Jag har mina 4 vänner jag umgås regelbundet med, och det känns inte som att alla dom där andra lösa kontakterna man har, är ens värda att lägga min tid på.
Om 6 veckor åker jag, och jag kan inte med ord beskriva vad skönt det är att få åka upp till Dalen igen! Träffa Tove och alla flickorna, Robin, alla danskarna mfl mfl!
Sjukt kul ska det bli!

Har det senaste sms:at med en person.. En person jag inte alls får grepp om vilket i sig är otroligt störande.. Men men jag får helt enkelt se vart det leder..Vill inte ha något mer än just bara vara vänner, och det hoppas jag att han också tycker..Men jag uppskattar verkligen att vi har kontakt, och jag hoppas den håller i sig! :) Vi får helt enkelt se.

På fredag fyller jag som sagt år.. Jag blir mer lastgammal än purung, och bara detta faktum är otroligt störande...26 år.. BLÄÄÄÄÄ...
Men åter till det roliga med fredag! Då blir det party hos Viktor..Vilket är varje års höjdpunkt, otroligt lyckade tillställningar för varje år som går! I LIKE!
Lördagen skall spenderas med Lina med lite vin och efter det utgång..Måste hitta en klänning så man kan vara lite fin med.. :)

Min häst har blivit halt...Vilket är mindre kul. Hon skall stå i 2 veckor, men jag hoppas verkligen hon blir bättre snart!

Nu ska jag hoppe i säng, läsa lite i min bok, och sedan sova! Helt slut!

God Natt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar