Summa sidvisningar

tisdag 3 april 2012

AWESOME!

- Jag är helt enkelt på G. De senaste dagarna eller snarare Veckan. Har det skett saker som fått mig att fundera lite extra på hur jag har det, hur jag Vill ha det. Jag har kommit fram till att det mesta som sägs gällande känslor är Skitsnack. Gå inte ens den vägen - jag gör det inte. Ändå har jag efter lite Själslig research kommit fram till att jag faktiskt Mår sjukt bra! Jag känner mig inte ensam fastän att jag kanske är det för stunden. En mycket viktig känsla som faktiskt följt efter mig lite efter att plågoandarna försökte ha ihjäl mig på en bak fylla. Jag är nu back on track och är återigen redo att ta världen med storm, Kaos och kärlek. Denna sommaren ska spenderas så mycket som möjligt på stranden. Jag ska äta Minst en mjukglass i veckan och jag ska göra slut på min sololja innan augusti. Det gäller att ha Mål. Haha ;) Äntligen har systeryster kommit hem. Vi med Josse gjorde varberg denna fredag som var. Och jag är nu inte längre sugen på att gå. Någonsin igen. Men jag liksom hur ni tänker nu - vet ju att det kommer bli så. Fröken Bonde lär sig aldrig. Nog om detta - en våg av ångest vid tanken e aldrig bra. Men Kanske Kasnke får det mig att hålla mig i skinnet nästa gång. Kanske.. Å andra sidan hade jag sjukt kul och det var fyra måndader sedan jag å syrran var ute så det får la va värt det då :P Läste mitt förra inlägg - måste ju förnya mitt pass. NOTERA.. hur ska jag annars komma iväg till solen? Nej just det - det kan jag ju inte. Får man ha små Ally McBeal fantasier om att man drar någons panna i väggen och skriker Fuckface?? Kanske inte alls e normalt. Men just den scenen har poppat upp ett flertal gånger i mmin hjärna och den gör så mot en kollega. Jag kan ju inte annat än att hålla med att den tänker rätt. Ska bara se till att det inte går ut i handling - sånt e aldrig bra. Skulle dessutom inte se bra ut i mina papper om det kom in nåt sånt igen haha Mina planer för i sommar blir att samla tjejer till min kalender vi ska trycka upp för att samla in pengar till bröstcancerfonden! Ska bli sjukt roligt och jag börjar ringa runt de sista på fredag.. Sen är det bara för mig & min vice ordförande Sofie att komma igång! Alltid roligt med små projekt!! Detta kan bli ganska så stort - men projekt = kul.. ni fattar! Smått pinsamt i veckan när jag blev påkommen med att i smyg plockat bort folk från facebook - och blir ifrågasatt! hahaha Höll på å dö så roligt! Men fick åtgärda detta då de som faktiskt kom på mig - åkte lite i en "stundens hetta"! Jag ska ju alltid rensa och ha mig - haha Fråga mig inte varför - men har hört att det ska göras ibland.. ;) På Söndag fyller Storebror 30! Galet hur vuxna alla börjar bli.. Känns konstigt med alltihop! Well - får se om man hittar något sköj till honom! När jag vaknade igår em. kände jag mig som ett Slakt. Tät i bihålorna och ont i halsen. Har jag sån J***la Otur att få bihålsinflammation igen knäcker jag mig. Pallar inte en sån hästkur igen. Gillar inte medicin i överlag. ( mer eller mindre ) Well, om 12 timamr vet jag svaret! Nyser i vart fall hela tiden och jag har en sån där Ynklig känsla av att jag tycker lite synd om mig.. den kommer ju bara när man inte e helt 100.. Nä folkens - orka. Ha en fin dag! Över och ut - Ert Kärleks Bär

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar