Summa sidvisningar

onsdag 28 mars 2012

Helt meningslöst inlägg. seriöst.

- Ibland är det kaos på torpet.

Jaha, den här natten har gått undan. Hyfsat att göra sen vet jag inte, men timmarna har bara sprungit iväg.
Har en tendens att bli Sjukt rastlös vid denna tiden. Vet inte om det är för att jag blivit en Inbiten nattarbetare eller om det börjar slå över i huvudet på mig. Time will tell.

Längtar lite till Lördag. Jag ska då träffa Karin och förhoppningsvis hennes sämre hälft. Ska bli himlans trevligt!
Kanske får jag med min syster på äventyret med...Hoppas! ^^

Min vardag är fortfarande lika ointressant och det ända som händer går ändå inte att förklara särskilt ingående.
Men visst har det skett saker de senaste dagarna som har fått fröken att behöva fundera lite. Konstigt.
Men som den fantastiska lilla person hon är, ska hon ransaka sitt sinne och ta sig en funderare. Men - no stress, det är en process.

Nähä. det var inget mer roligt än så här idag.

Längtar till soooool! Och om en månad ska jag få det!
Måste förnya mitt pass kom jag på - igen. Så jäkla jobbigt att jag glömmer av saker alltid.

jaja, ha det fint mina små undersåtar!
Eran Drottning Älskar er ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar