Summa sidvisningar

onsdag 14 mars 2012

WZUP AIRBAG?

- Nån form av buffel e visst utrotad.

Jaha det var visst ett tag sedan jag skrev. Sen dess har jag utvecklat tantsyndrom och blivit en bitterfitta.
Världsynen har ändrats ordentligt och jag är nu istället för en färg-glad konstnär, en svartvit livskritiker.

Det är ensamt men man har en jävligt vacker utsikt på toppen.
Peder följer mig vart jag än går. En kväll med Elin för ett par år sedan spårade ur och det präglade mitt liv. *haha*

För tillfället känns det som att jag inte har några kompisar, men jag vet att jag har det. Ibland känns det bara ensamt och ibland känns det inte som att man alltid vill berätta för att berätta utan för att någon då och då faktiskt frågar vad som händer och hur man mår - för att de vill veta. Men som sagt, blir lite anti till hela livet när jag jobbar mycket. Så atte, ptja. Jag vet liksom inte om jag ens tar mig själv på allvar när jag funderar för mycket. Och ibland s spårar ju tänkandet ur i överlag när man sitter å e vaken på natten.. Well, får se om jag vaknar upp bitter, ensam och förnedrad av livet imorgon med. Vi får sjå vi får sjå..

Något roligt som händer e ialla fall att min lillasyster Julia kommer hem nu i mars. Saknar henne otroligt mycket, så det känns bra att hon kommer hem och gör mig hel igen :)
Konstigt att vi aldrig var direkt nära när vi var yngre och nu är hon en av mina närmsta vänner! :)
Mucho roligt <3

Till helgen jobbar jag asset av mig. Så social kontakt får vänta. Funderar på att följa med Emma ut imorgon. Dock så hoppas jag på att alla blir svintrötta och stannar hemma i respektive soffa och slappar. Har egentligen inte råd att flänga runt å dricka vitt vin. Än mindre hänger jag med i tempot av dessa fantastiska 25 åringar! ;)

Längtar tills jag får se min deklaration. Hoppas som i den meningen att skulle jag få restskatt dör jag. Men blir överlycklig vid en kassakling på minst 10.000 kr. Men det är ju önsketänkande. Den 20 mars får vi alla veta. Då öppnar de portarna så att alla med e.legitimation kan gå in å titta! SPÄNNANDE!

Hade ju en plan om att ta körkort ( jaaaa.. detta året med) MEN. Inte allt för otippat är jag ju mer sugen på en Mexico resa och New York resa än vad jag är på att lägga pengar på dyra körlektioner i trista sverige. Skräll.

Nähä. Nu tog min tankeverksamhet paus. Hjärnan fungerar bara ett par minuter på koffein. Sen avtar den med besked lika snabbt som blodtrycket höjdes först. Men ja, blir väl ni som läser skiten glada för då det ofta spårar ur här när man bara skriver hur man tänker och ibland inte ens det. Ordning på torpet? Nope.

Nu ska jag se vad som kan göras de sista timmarna här på kneget. Sen ska det hem och sovas för fulla muggar.
Har jag tur så blir det en date med Sara, Lina & Sofie imorgon. Det hade gjort min dag. Behöver prata lite skit och skratta. Så kanske det blir lite mer reda i skallen på mig :)

Vi snakkes - Ha de.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar