Summa sidvisningar

söndag 25 mars 2012

Ett omdömeslöst Bär.

- På måndag börjar mitt nya liv. Igen.

Ibland men inte alltid, handlar man omdömeslöst på fyllan. Jo tack jag vet!
Då och då känner man den där ångesten krypa fram efter en fylla.. Och lite så är det väl för tillfället för mig. Min senaste skandalfylla i Tisdags innehåller fler svarta hål än ordentliga minnen. Vilket är trist då jag uppenbarligen haft både tyckande och tänkande och djupa diskussioner på efternatten.. Sånt är B.
Jag hade velat minnas vad som blivit sagt och gjort - men Nej det gör fröken Bonde inte. Istället har hon fått små berättelser om vad hon sagt och gjort. Vissa har sagt det med ett leende på läpparna - någon annan har undrat varför jag snäst avd em efter takt och framför allt Ton. DET mina vänner - är inte helt meningen. Uppenbarligen ljuger jag ialla fall inte på fyllan, men frågan e ju om jag till trots behöver vara helt förbannat ärlig heller.

Well, nog om det. Er som jag sagt dumma saker till - förlåt. Hade jag kunnat minnas hade det gjort saken lite lättare men tyvärr. Inte meningen att vara dum eller så när jag e lite packad , uppenbarligen slår de där vinfyllorna lite fel då & då. No hard feelings hoppas jag på!

Fredagnatten spenderades också i en vinyra och jag ... ja .. vet inte så mycket om det heller. Men har nog ändå uppfört mig. Trots detta så valde bakfyllan att straffa mig och jag har spenderat dagen i horisontal-läge i Claudios soffa och har inte kunnat tillföra världen något annat än just min överlevnad igår.
Nu sitter jag på kneget och förbannar min impulsivitet. Men jag lever och jag mår Äntligen bra!

Till min stora lycka idag ställer vi ju om klockorna till sommartid! En timme framåt - vilket kortar ner mitt arbetspass denna natt och jag får komma hem och sova snabbare!
That We Like!

För övrigt så ska jag ta mig en ordentlig rensning på Fejjan - er som jag varken hälsar på eller för den delen har någon kontakt med alls. Ryker. Inga sura miner hoppas jag - men man kan inte ha alla snokande i sina ting och tang alltid!

På Måndag blir jag BLOND igen! Känner mig sjukt nervös men ser verkligen fram emot detta! Ska bli nice att spendera sommaren som det lilla blonda yrväder jag innerst inne är! ;)
Blond´s have more fun - I know!

Så till den fantastiska Lördagen den 28 April - vankas det stort Blondt hårsvall och finfina klänningen! Längtar så jag får ont i magen!

Nästa vecka vill jag till IKEA. Jag har en plan - och den måste genomföras PRONTO så den inte försvinner in i dimman igen. Som tur är har jag för en gångs skull antecknat och ritat ner mina idéer så de inte faller i glömska! Så det blir lite spännande folkens!

Mina Kärlekshistorier är också ett minne blott. Johanna valde idag att hon ska växa upp och hennes lösa kontakter med Hunkar ska avskrivas. Hon ska bli en seriöst arbetande singelkvinna. *hahahahahaha* Hoppas hon på - vi får se! ;)

Nähä, om man skulle ta sista rycket här nu så man kan lämna bygget med gott samvete om en stund? Ptja - why not!

Imorgon ska jag få återse min Kära Kära Lillasyster Julia som kommit hem från sina månader i Asien! Som jag har längtat. Finns så mycket planer och detaljer att gå igenom för denna sommaren med henne så det e helt bananas!!

Well.
Över och ut.
Ert KärleksBär <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar