Summa sidvisningar

torsdag 23 februari 2012

En gratis fylla!

- Det är det som händer av för lite sömn i kombination med för mycket kaffe. Yepp, blir kanske en raketforskare av mig trots allt.

Jag ser bara ljus.
Blev hysteriskt bländad av lampan, och nu flyger det runt små lysande saker ser det ut som..

Jag har kollat lite resor, det är ju sånt och annan diverse onlineshopping man ägnar sig åt när det är lugnt nattetid och man sitter på kneget.
Mexico är mitt nya "JAG SKA DIT VAD SOM ÄN SKER"!! Ja tack. Jag vill ligga på kritvita stränder, dricka paraplydrinkar och bara softa i ett par veckor. Passar mig och min slappa kropp alldeles Ypperligt!
Mål nr två är ju att få någon att följa med! Det är egentligen den svåra biten. Jag vill inte åka till Mexico själv och sen råka försvinna och dö ensam. Nej då vill jag ha med mig någon. Thats It!

Så nu måste det inhandlas ltie bikinisar och diverse. Jag Ska iväg. Tyckte ju då att min lilla Greklandskompis Karin skulle följa med! Hade vart alla tiders, eller Cludden. Men vet inte helt om han vill eller orkar med mig heller för den delen i två veckor.. Får väl se.

Men det suger ju om Inte någon anmäler sitt intresse. Då ... Då Plockar jag bort folk från Facebook! Yes, då jäklar åker ni med huvudet före! haha ^^ Ni vet ju själva att e man inte vän på fejjan så e man det itne alls! IM JUST SAYING! ;)

Känner mig sjukt förvirrad och itne alls särskilt TopNotch. Varannan dag em+natt, varannan em. Eeeeeh? Vad hände där liksom!? Planering? Nej just det, det var ju det jag Sög på. Inga andra godsaker, utan planering.

Ska upp till Hemsedal och jobba nästa vecka, ska bli sjukt skoj faktiskt! Känner mig taggad som tusan. Stå i bunkern och bara langa ut kort! Hoppas nu jag inte glömt allt för mycket så att jag inte kan glänsa. Jag vill komma dit och just Glänsa. Jag vill visa att - hallå det är så här vi Gör det! Mmm, lite barnslig med sånt. Men jag vill faktiskt visa att jag är Bäst! ^^
En sak jag älskar med bussturen till hemsedal är just stoppet i Gol, då kan man gå å äta den goda kebaben hos Indierna! Tog tre sesonger att lära mig gilla den, men nu Längtar jag efter den! Åt den faktiskt när jag var uppe sist och det var Inte inbillning, den är verkligen God! Mumsfillebabba :P

Jobb,fest,jobb,Mexico,jobb,skatteåterbäring,wheels&wings,jobba,jobba,sola,jobba,NEW YORK,jobba,fylla år,jobba..
Ja men det var ungefär det som händer resten av året.
Så att det där med att hitta en fantastisk pojkvän som vill vakna vid min sida och beundra mig varje dag för resten av sitt liv - får Vänta! *hahahaha*

Nej nu ska det skalas potäter och sen ska jag nog ge Livehed ett samtal!

Puss å kram mina kära vänner, ha deeeee <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar