Summa sidvisningar

onsdag 15 februari 2012

upp som en sol, ner som en pannkaka

- In a lifetime-story, everything seems small.

Planering är A & O, synd bara att jag inte är så bra på det då. Eller ja, Jag är Grym på att planera, dock inte lika grym på att få det gjort ^^
Planen ser för tillfället ut som så här. Jobba häcken av mig till i Augusti/september då jag och Lina drar till New York en vecka! Ska bli helt fantastiskt och jag kan knappt vänta! Finns pengarna innan ska jag banne mig ge mig av till solen två veckor innan sommarschemat drar igång. Hoppas dock att jag får fulltid så jag inte behöver jaga timmar i sommar med. Det hade ju sugit GetPung, vilket alla som vill fantisera lite om det - får känslan av att det inte ligger på Topp Tio Listan så att säg.

Ska upp och jobba en vecka i Norge, vilket ska bli skoj. Dels träffa folket, dels jobba och dels att se om jag har några skills att stå i backen kvar. Kan bli intressant! Får helt enkelt uppdatera med Kort nästa gång jag är in da valley! ^^

Undrar när deklarationen kommer... tycker den borde komma snart. Vill veta om man får tillbaka eller blir skyldig pengar! .. Hoppas ju på att få tillbaka, då Kanske en del av dem pengarna går till att skaffa Fröken Bonde ett körkort?! Den såg ni inte komma. Mmm... Personligen tycker jag att det är en onödig utgift då jag redan Kan köra bil och gör detta bra. Dock tycker myndigheterna uppenbarligen om att klämma en på så mycket stålar de bara kan så de vill att man ska ha en Lapp. Så, ja jag får väl se om jag kan fixa en sån då... Detta är inte ett "Isommar SKA jag ta körkort".. utan... Jag kanske gör det om jag inte lägger mina pengar på roligare saker som en resa till solen eller shopping i New York.. Vill bara klargöra det..

Imorgon vankas det middag hos Dala Lena med Josefine och... ja..var det Mona eller Linda?? ingen aning, oansett blir det väldigt skojsigt! :) Har inte sett dem på ett år eller så ^^

Jag saknar min lillasyster så jag dör. Julia har nu vart borta sen den 7 dec. Alldeles för lång tid tycker jag! Men när jag väl får hem henne så får jag väl försöka planera en liten tripp med henne, hade vart rätt så fantastiskt faktiskt. Om nu hennes Bönder släpper iväg henne en gång till... det ger ju sig ^^

Nähä.. sitter på kneget.. ska nog skala lite potatis nu..

Och snön smälter bort? Tråkigt.
Det blir så grått & trist utan den! Kan lika gärna vara vitt en månad till och sen kan våren få börja komma!

Hepple, över och ut
Bäret

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar