Summa sidvisningar

tisdag 24 april 2012

I´m the Fucking Queen Of Everything.

- Ur ett inre helvete skapas en yttre frid.

Av allt att döma kan det vara tvärtom också. Ibland när jag är totalt landad i mig själv,
infinner sig ett Yttre kaos.
Ja, nu det sista har det ju egentligen inte vart så mycket tid över för det där med Vänner tex.

Tacka Gud för att min syster har vett att komme hem till mig och hälsa på,
annars hade jag nog inte sett röken av någon.
Förvånansvärt Lite hembesök man får nu på 2000-talet.
Förr hängde man ju alltid hemma hos varandra.
VAD HÄNDE? Hemmaslapping och kos i soffan liksom? Ja jag kan bare säg att jag saknar 90-talet.
Glitter och USA-sockar. ( jo jag vet modet e nästan lika kasst nu med ) Men Känslan folkens - Känslan.

Ni som så nitiskt följer min blogg - alla tre.
Ni har ju missat mig det senaste. Mest för att jag e kass på att uppdatera världen om vad som sker i Berrys lilla Liv.

Well, allt spårade ur en natt när jag och Melina jobbade.
Efter det var internet som ett enda stort outforskat slagfält.
Och det kära vänner .. kan ni bara spå kaos i!
Nu pratar vi Internet-dejting.
Ja - släpp ut en kviga på grönbete för första gången. Liknelsen är klockren.
Ett lyckligt kaos av noll kontroll. En godispåse fyllt med det bästa och det sämsta.

Sagt och gjort tog jag och lilla M på oss detta på fullaste allvar ,
nästan som mitt nya mission in life var att utforska detta till Max! ;)

Så jag kan nu säga att jag har kollat av den andra världen.
Hur kul kan man haär då frågan? GANSKA KUL! *hahahahaha*
På internet är killar som budpizza. Du kollar vad du vill ha och beställer.
Hemleverans och hela kittet.

Jag har alltså det senaste dejtat folk. Mycket spännande, rolig & skrämmande. (vissa e ju skrämmande korkade)

Men, allt gott har något ont med sig? eller vad säger man??
Ja inte vet jag, men de senaste veckorna har jag inte gjort annat än att skratta.
Jag har fått lära mig ett och annat om det mänskliga beteendet, och kan nu Lugnt säga..

- Jag är inte vild och galen! Jag e en riktig liten mes! Och jag tror jag e nöjd som mes!
Det där vilda Lämnar jag nu hän åt internet och postorderkillar!
Men vilken fantastiskt rolig grej.
Ja, ni som har tråkigt och behöver lite kul - Internet!
Det finns såååååå mycket sjukt & så mycket roligt.
Jag som lätt infinner mig i stadier där jag blir uttråkad och ptja - finner vardagen seg..
Så var detta det bästa tidsfördrivet på Länge!

Well, Hade besök av systeryster innan. Vi har alltid lika skoj och pratar om precis allt.
En update om den senaste tidens händelser - de kommande planerade.. Och ja lite därimellan.
Jag gillart.
Två skadade hjärnor och massa kaffe på det.

- Skjuter du ett djur, finns det tusen åter.

Hmm... funderar på att planera in ett skånebesök beroende på.
Oavsett ska jag ju ner den 16 Juni då Fröken Bonde ska ta sig i kragen och gå å se Andrea Bocelli i Malmö!
Japp, där befinner sig världens bästa röst i sommar. Och jag ska Äntligen få uppfyllt min dröm att höra honom Live!
Får gåshud av bara tanken! Det går inte att beskriva vilken känsla jag har i kroppen! :)

Oki från en sak till en annan. GUDINNEPARTY på Lördag!!
Kommer inte min klänning i tid Dör jag lite inombords. Jag behöver den för att uppfylla min Gudinneroll till 100 % !

Klänningar, smycken, hår, naglar, smink...ALLT! Allt måste bli perfekt!
Som jag Längtar!!! <3
De finaste flickorna för en kväll att minnas!! Kan inte bli annat än galet bra! I just love my life!

Nähä... sitter på kneget och gör inte så mycket mer än att filosofera över livet.
Så atteeee... fortsätter la med det då!

Vet ni vad?
Jag är så sjukt Lycklig. Jag har de finaste vännerna i hela världen.
Jag har den bästa familjen jag skulle kunna tänka mig & jag e snygg.
Kunde inte önskat mig mer! hahahahahahahaha

Ödmjukhetens Mecka kan dra åt He**ete!
haha

Mina fantastiska Undersåtar Vi Snakkes ;)
Ha de

2 kommentarer:

  1. Internetdateing ja... med alla dina lyckoträffar! Jag tänker på svärmorsdrömmen i Göteborg * Hahaha * / Räkan

    SvaraRadera
  2. hahaha ja han var kanske inte TopNotch ;)
    Men jag har gått vidare och ber direkt om ett utdrag från straffregistret numera! haha :P

    SvaraRadera