Summa sidvisningar

torsdag 26 april 2012

Emotionellt fuffens? NOT.

- I can Berry Everything..

Nu är det snart Gudinne-Party på tapeten.
Det ska bli så sjukt Jäkla roligt! Jag och Lina har verkligen inte pratat om annat de senaste veckorna och bara planerat allt skoj!

Mina klänningar är hämtade och jag tackar Gud för att den gröna kläningen satt som en Smäck! Jo tack, jag kommer vara en grönklädd Gudinna med ett blondt Hårsvall... allt ska bli så kul, å så fint å så Fjantigt!
I Just Love It

I helgen hade jag besök från Skåne. Hade en fantastisk helg, sen har det mest jobbats. Hade en kompis på besök igår och så.. Annars har det liksom inte hunnits ut på stan för att att ses.
Imorgon ska jag dock träffa Alexandra.
Får nästan dåligt samvete för att jag inte får tiden att räcka till till alla. Men det är väl så ibland antar jag.

Har ju även min fantastiska kalender att styra med. Det är mycket att planera, komma på och se hur det ska gå ihop. Men jag är fast besluten om att detta ska genomföras. Jag kommer gå genom eld och vatten för att fullborda mitt mästerverk..

Jag måste verkligen börja prata känslor mer. Har kommit på mig själv med att vara fantastiskt duktig på att undvika att svara på frågor eller för den delen Känna efter hur jag egentligen vill ha det.. Well, det får bli mitt andra mission i sommar.
Först ska jag ha kul , så kan jag ta tag i de tråkiga bitarna sen.
Men får la ha rett upp allt tills jag e trettio.. men det ger mig ändå över ett års spelrum. Herre Gud vad stressar jag för??? *haha*

Hur som haver, frissan imorgon (torsdag) blev framskjutet till Fredag 09.00 då min frisörs lille son var sjuk :(
Tråkigt för båda parter, hoppas han mår bättre snart så mamma kan göra mig fin i håret ;)

På fredag kommer Min Älskade Älskade Vän Thomas <3
Han lovade lite i all hast att hjälpa mig fixa mitt kök!
Så på fredag blir det lilla hålet jag rev upp - Igenspacklat. Och i början av nästa vecka ska vi sätta upp mina tapeter!! *wiii*
Får väl bjuda stackarn på mat och nån Hof så han känner att det kan vara värt att hjälpa mig med vardagsrummet med ;) *haha*

Undrar vad jag ska ha på G-kås imon mer än det nödvändiga till festen på lördag. Konstigt nog hittar man alltid massa småplock när man e där och inte ens en femtedel e nödvändigt..Tragiskt att man är så komersiellt hjärnskadad.

Åh, hoppas Christian mår bättre.. Blev helt orolig för han idag när jag pratade med honom.. Var på sjukan för att det kanske var nåt med hjärtat... :/

Klockan fyra varje natt, oavsett om man jobbar eller inte. Bara man är vaken. Blir det en sentimental timme, visst!
Lite konstigt. Undrar varför.
Spelar hjärnan en ett trick eller är det så att det är reflektionsdags oavsett om man sover eller inte?
Det lär man ju inte få veta men det e ju litt störende då..

Nääää...


Vem ska ta hand om Johanna, när hon ibland inte orkar göra det själv?
Det... ska hon fundera ut ett fyndigt diplomatiskt svar på..

Til then..

Ha De! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar