Summa sidvisningar

tisdag 10 november 2009

Hemma i Dalen igen då :)

I can make yore Butt hurt! haha

Hysteriskt rolig är jag helt i min ensamhet, och jag kan förstå att ingen annan fattar hur rolig jag faktiskt är i detta Nu! ;)

Då är det En vecka sedan jag landade i lilla Hemsedal igen! Känns otroligt bra och jag har bara en känsla av att jag är hemma, och det är så Skönt! I Fredags satte allvaret igång och det var rätt in i den arbetande verkligeheten, med nytt data system och allt vad det kan innebära .. Men första passet var 13-22,10..och det gick Mycket bra faktiskt! 8-17,30 på Lördagen och det var SJUKT MYCKET folk som kom! Det var ett nytt säsongsöppnings rekord, och det känns roligt! =)
Söndagen var inte lika intensiv, men det fanns en stadig rulljangs på allt folk, och vi fick ryddet lite i receptionen som vi behövde ha klart för veckan :) Nu har jag vart ledig i två dagar, men ska på jobb imon igen! Tror jag ska sitta själv...hmm....får helt enkelt hoppas att det går bra och att man är tillräckligt "varm" i kläderna :)

En vecka här har gått så sjukt fort! Och allt rullar på hela tiden...märklig känsla faktiskt!

Idag var jag och en av mina sambos Gustav ute på tur! Vi tog bilen och for runt och kikade lite i Hemsedal med Omnejd... Här är så sjukt vackert! ska lägga upp bilder!!

Nu ska jag dock sova, så jag orker jobbe imon!!
Sov så gott allihopa, god natt Dalen..

Jag är så Lycklig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar