Summa sidvisningar

fredag 20 november 2009

Tjenis penis

Tjena tjena mittenbena..


Idag har då fjärde dagen av en 9 timmars arbetsdag gått av stapeln.. Inte lika mycket idag som jag hade trott att det skulle vara med tanke på att det är fredag, men det var lite mulet och oslo-folket trodde säkert det regnade, och kommer imon istället... Vilket gör att morgondagen ser ut att bli en smärre katastrof, dock inte en vi inte kan hantera...Men varför alltid detta kaos ?

Well.. Idag efter jobbet var det bara hem och ta det lugnt framför teven. Jag och Robin såg på Dumbo... Vilken mysig liten film... Men jag grät när dumbos mamma är i fängelset och de inte får ses...Mycket sorglig.. Får barn se sånt hemskt?

Sen har jag laddat ner första säsongen på en serie som heter "the vampire diarys" Nååååååågot "twilight" inspirerad, men mycket bra faktiskt.. Är just nu på andra avsnittet.. Men so far so good!
Sen håller jag ju mig självklart redo med ett nytt avsnitt av one tree hill och desperate housewives varje vecka.. MYCKET bra underhållning!!

På jobbet de dagar det är lite mer stilla, sitter jag och registrerar de som har förnyat sina säsongspass.. Men efter ett tag blir man lite "blind" av att göra saaaamma sak i flera timmar, då läser jag en bra bok! Min jobb-bok är "alexandra mannen"...nt om en nätsex härva som var på tapeten för några år sedan..den är bra om än skriven lite väääl ur ett Journalistiskt perspektiv...men antar att det är tanken..
Min Hemma-bok därimot är John Grishams - The testament... Vilken redan från början faktiskt fångat mitt intresse...Otroligt bra den med! =)

Har ju redan läst två börcker...men det kanske jag redan sagt?? "midvinterblod" och "sommardöden" av Mons Kallentoft...Sjukt bra, tror du skulle gilla dem mamma =)

Nähä...nu tror jag att jag ska se färdigt på mitt andra avsnitt av the vampire diarys.. sen sova..Börjar 08:00 och det komemr bli en lång dag... med runt ca 2000 gäster uppe hos oss skulle jag tippa..om inte mer ..
Ordentligt med sömn, och bunkra med mat är det Jag behöver för att klara av sådana dagar! haha





Nu skaaaa jag verkkligen sova....
... Jag saknar dig...


Natti... =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar