Summa sidvisningar

lördag 28 november 2009

Midnatts flumm

-Man är sällan lika ensam som man ibland kan känna sig..

Har sett på Lipstick jungle...och insåg hur sjukt mycket jag saknar mina tjejer.. Anna, Lina, Denise, Alexandra, Veronica...
Mmm... Det suger rätt hårt när verkligheten bitch-slappar en i ansiktet.. What to do, what to do?

Ibland undrar jag om det inte är så att jag skapar mina egna inre draman själv, nånstans när lugnet utanför blir för mycket, rotar man upp saker inom sig som man kanske inte alls var beredd på att man skulle hitta... Känslor är som gammalt skräp på vinden..man hittar ibland dom där små guldkornen, och ibland hittar man något dammig och fult och undrar varför man fortfarande har det kvar...

Jag behöver inte alls städa på min vind om jag säger så..Funkar fin fint att bara slänga dit skiten...Låsa dörren och slänga nykeln...trodde jag... Haha ändå lustigt att man fungerar så.. Vissa små scener i en film kan sätta igång tankekedjor jag inte ens visste att jag kunde ha.. Och seriöst, det där med associations-leken börjar jag ju helt klart dra för långt...när till och med jag tappar tråden är det Illa! haha

Hmm.. tjejsnack... Jag hade velat sitta på Annas baksida nu och tjata skit... Eller ligga i Linas soffa och ha en ordentlig genom gång.. Något.. Jag hade velat ha Någon här att kunna prata med...Inte så att jag måste vara djup eller så...bara någon från hemma att bara prata lite med... Denise fattas i mitt rum, Helt klart!

Jag gjorde ju en lite halvdum grej innan jag stack upp hit och det var ju att Halvt om halvt .... umgås ltie med en viss Någon... Och ja.. Jag saknar honom.. jag saknar han jättemycket faktiskt.. Och dte är inte bra alls..
Och sen så är det ju ltie så att...Johanna sysslar inte med sånt...så jag är lika förvånad jag! tro mig! haha...mm... jaja det ger sig! =)

Imorgon är det Lördag (nu om jag ska se till klockan..men kunde inte sova .. ) och det är jobb heeela dagen.. Ska bli bra...Ledig på Söndag sen....ska bli nice! Och sen jobbar jag Måndagen.. Vilket gör att jag får ihop ca 150 timmar denna månaden...Vlket i sin tur förhoppningsvis leder till en bra lön..känner att det är verkligen behövligt nu..lever på bottenskrapet nu! hehe Men det ska nog gå!

Hmm... kanske ska försöka sova igen.. Här kan man ju sitta å flumma hur länge som helst! hmm...och det är aldrig bra! ;)

well well...

Som sagt... God natt mina vänner <3

1 kommentar:

  1. En underbar writer, en underbar tjej full av karisma. You go girl!

    SvaraRadera