Summa sidvisningar

onsdag 25 juli 2012

Tjobbedupp..

- Ibland vaknar jag och inser att jag kastat sten i glashus.

Den där känslan av att man ibland skulle ha gjort något annorlunda och det äter upp dig inifrån och ut för att du vet att det inte går att ändra på i efterhand?
Mmm, den känslan vaknade jag med igår.
Antagligen en blandad bakfylleångest med ett skrapsårsfall rätt in i verkligheten.

Jag vågar ju allt, så länge jag inte måste analysera mig själv i processen.

När folk pratar om mig, har de oftast uppfattningen av att jag är rätt gränslös och vågar allt. Det stämemr i en hel del moraliska aspekter samt när det inte finns känslor inblandat. Så fort det finns det är jag den mesigaste lilla harskrank på jorden. Jag backar och backar och backar. Jag skulle Aldrig utsätta mig för att blotta mitt inre för någon om de inte blottar sig först, vilket jag förstår är helt orealistiskt och Jävligt egoistiskt från min sida.

Så på loppet av cirkus fyra månader har jag slarvat bort 3 faktiskt väldigt fina killar. Allt för att fröken Bonde är en Fegis.

Ja, en fegis.. Låter lite illa men det är nog sant.
Visst har jag en relationsproblematik som freud säkert hade velat djupdyka i, men vem vill överanalysera när man kan lägga det i en låda och stoppa undan det?
Tyvärr så poppar det fram saker ur den här lådan ibland och man får bita sig i kinden över sin egen dumhet.

Jag önskar att jag Vågade mer.

Well, nog om detta. Rätt deprimerande att rannsaka sig själv klockan 05 en Onsdag morgon.. Måste finnas bättre tillfällen. Haha ;)

Imorgon/idag så hoppas jag att jag finner en inre kraft att ta mig ner till stranden.
Tror att min plötsliga deppighet & verklighets check - ligger i för lite sol. (bland annat då så klart)

Så imorgon får fika-korgen packas och solkrämen smörjas på.
Dags att få den charmigt röda färgen som jag så fint är välsignad med.
(hör genast "vi er röde vi er hvide" - sjungas i kör i huvudet)

Varje pass jag gör nu på jobbet tar mig ett steg närmre min dröm.
NEW YORK.
Det ska bli en upplevelse att få se denna stad. Gå i den, känna den, andas den - shoppa i den! Living the dream kommer få en ny innebörd när jag & Lina sätter våra fötter på amerikansk mark! Helt bananas! ^^

Träffade ett skönt gäng med (vad vi tror alla var i från) Boråsare förra veckan!
Ska ta mig sjutton höra av mig och se om de är på fest om nån vecka, tänkte dra till Lillebror första helgen i Augusti för lite andrum och distansiering..

Nähä.. nu ska jag sluta plåga er som läser eländet.
Imorgon ska det orkas upp och sola lite!
Ring om ni vill ha med mig!!

Puss och hej Leverpastej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar