Summa sidvisningar

lördag 7 juli 2012

Shalom mina undersåtar - shalom.

- Horans & dennes ansikte...


Var idag (fredag) på vårdcentralen. Ville ha medicin för att jag har bihålsinflammation igen.
Mongot till doktor skrev ut nån tablett som ska dämpa svullnaden i slemhinnor och ett jävla näs-spray.
Detta hade vart Fine, om det var första gången jag fick skiten! Men nu är det så att jag har provat detta innan och det hjälper ju inte.
Jag var så arg att jag skakade. Orkade dock inte vara utåtagerande då jag hade rätt hög feber.

Mitt i att jag jobbar och hanterar mig själv som sjuk. Vilket jag tycker e en handfull för mycket för mig. Mest för att jag tappar fokus helt. Kommer inte ihåg saker och jag är rörig, orkar inte laga mat och är gråtmild hela tiden.
Det hjälpte inte att jag inte fick gjort mitt pass i veckan, har även en av mina bästa kompisar som är sur på mig för att jag inte orkat svara eller tänkt på att sms.a henne i dagarna. Förlåt, men jag har inte orkat. Jag är glad att jag kunnat gå å kissa.
Mitt i allt mitt elände kommer mens-helvetet. Seriöst? Straffar någon mig för alla andras dumheter????
Denna veckan har allt gått emot mig. Och ja - jag e ta mig sjutton lite bitter. Och jag blir faktiskt irriterad över att jag förväntas kunna ta tag och finnas för alla andra hela tiden när jag knappt kan ta hand om mig själv. Är det för mycket begärt att Jag kanske kan få bara Vara nångång?

Fan och hans Moster alltså.

Well. Imorgon går jag av. Lördag morgon 07.00 går jag från jobebt med ett leende. (inombords, det är tidigt på morgonen och jag vill itne provocera varken mig själv eller andra med att se glad ut vid en så okristlig tid )

Hoppas det går att grilla imon.
Jag har beslutat mig för att itne gå på surfersday. Istället blir det grilla - slappa och möjligen ta ett glas vin på det lokala haket.
Men i det stora hela måste jag verkligen bara koncentrera mig på att bli frisk. Har inte tid för sånt här nonsens.

Det ska bli skönt att Inte vara på jobbet på 48 timmar.

Önskar alla en trevlig helg - inshallah

- Berry

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar