Summa sidvisningar

tisdag 10 juli 2012

Bara struntprat :)

Den där känslan när allt stannar upp och du får hjärtat i halsgropen.
Den känslan infann sig innan, Löjligt egentligen.
Löjligt att en människa kan ha den inverkan på dig.

Och det jobbiga är att du kanske itne ens sett personen på ett tag, ändå får du en pinik attack inombords av att hans bild dyker upp?
Trodde jag hade tait bort han från mitt register faktiskt, men det hade jag uppenbarligen inte.
OCH det kan jag tycka är lite jobbigt, för jag har absolut Ingen som helst aning om hur jag ska hantera mig själv i en sån situation? Jag är inte van att jag över huvudtaget känner något för någon.. Så ja.. Still in Chock kan ju ju säga..

Wow, ja... har fortfarande en hög puls..
Ptja - kan ju lika gärna vara alla mediciner jag trycker i mig för tillfället också.. :)

Oj oj oj, sitter på jobbet.
Har sjuskrivit mig de nästkommande två nätterna jag skulle jobbat..
Bihålorna spökar och jag har en penicillinkur from hell..
Jag är så Hes att jag faktiskt inte kan prata, låter mer som att jag kvävs.
Tabletterna poppas av bara farten nu..
Men allt för att bli frisk tills min rödtott kommer å hälsar på!
Saknar min Kaia nåt så otroligt mycket <3

På fredag ska jag till Marie och göra fransarna & Nicole och fixa håret!
Fin till helgen!! <3

Nu ska jag gå min runda å kolla till mina tanter..

Över och ut..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar