Summa sidvisningar

fredag 6 juli 2012

Asocialt - you bet.

- Life stress me out - Doll.

Veckan har vart en jobb vecka och nästa blir likadan.

Helgen ska spenderas på följande vis:
Lördag, går av 07. Hem och sova - vakna - göra mig i ordning och grilla i Läjet med Annie & Caroline mfl. Ska bli trevligt.
Nånstans (helst i vaket tillstånd) hinna träffa Emelie som kommer hem en sväng från Oslo med nya killen. (måste grillas och studeras)

Helst komma i säng i tid.

Söndag: Sova dagen.
Kurera mig och bara ta det allmänt lugnt. Tror att jag ska gå på bio faktiskt. Förutsatt att jag inte behöver jobba.

Måndag-fredag jobb 21-07. Ring mig inte nästa vecka. Jag kommer inte orka prata eller ses. Så till er som till trots ringer. Ni blir dissade, men inte för att jag e sur utan för att jag har annats att göra.

Lördagen den 14/7 , då kommer Kaia hem och hälsar på en vecka - och hör på denna - Jag Är Ledig! Jupps, Hannis ska inte jobba på typ Över en vecka ( eller ja, en natt jag inte fick bytt, men ändå!) Ganska galet.
Brukar ju inte hantera det där med att vara ledig särskilt bra, så det är ju bra att jag har sällskap hela tiden - annars kunde de lediga dagarna slutat på jobbet ;) haha

Allt jag gör nu är ett steg närmre New York. Längtar så det gör ont i mig!
Jag å Lina gör våran drömresa! Helt galet!
Det ända jag tänker på e alla klänningar och SKOR jag vill köpa!
Jag ska gå helt bananas med skoshoppandet. Jag älskar skor - och jag vill ha så många av dem som möjligt <3

Mmm.. det där med liv i övrigt? Det finns liksom inte tid. Och det där med killar, ja det hade ju vart trevligt, men återigen.. tid?
Nä, får nog skjuta lite på sånt där.
Klarar mig nog bäst själv ändå :)

Imorgon ska jag försöka ta mig upp innan 20.00 och komma iväg till vårdcentralen. Bihålorna spökar igen. Vill egentligen beskriva det äckliga som finns där inne. Men ska inte få er som faktiskt läser den här smörjan - att spy.

Fick gjort klart min tatoo i tisdags. :) Känns bra. Blev sjukt nöjd. Men vi hann inte få dit några fjärilar. Men kanske sätter på dem efter hand. Nu satte jag istället upp mig på en standby tid för att börja med min helarm! :) Den känner jag mig sjukt laddad för.
Funderar på ett musiktema på underarmen men vet inte helt ännu...

Sen måste håret blekas, naglarna fixas och ögonfransarna färgas!
Det är mycket för blondie nu! Allt som e fejk måste underhållas. Galet! ;)

Well. Nu ska jag få de sista timmarna att gå.

Över och ut / Berry

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar