Summa sidvisningar

tisdag 26 juni 2012

Milda Matilda

- Det där med karma alltså.


Jag var ju lite i funderingarna kring att måla mitt vardagsrum i vecka, kan nu meddela att detta kommer ske! Igår inhandlades färg, tejp,rullar,golvpapper och diverse annat man Uppenbarligen behöver för att "bara" måla loss.
Känns bra att lägenheten håller på att förvandlas lite nu. Man märker små steg i rätt riktning äntligen!! :) Mucho roligt!

Imorgon ska jag Förhoppningsvis komma upp i tid, det vill säga innan 14.00.

Jag ska börja slipa lite på väggarna och iväg till systemet och sen förhoppningsvis hinna ta de första tagen med färgen! Whoop whoop!

Sista natten nu och den går förvånansvärt snabbt. Har dock skenat iväg ltie med diverse städning, men antar att Janne bara blir glad att han slipper göra det natten som kommer.
Annars sover dom lugnt å fint :)

Jag har ett sånt där mesigt pirr i magen, ett sånt som när man nästan e lite småkär!! Allt för att jag ska få vara ledig och dricka vin. Hoppas Carro är inne på samma spår som mig med detta när vi ska ses senare idag och gå över kalendern med mera!

Datum är nu satta för de flesta av tjejerna, även en bild idée som ska passa var tjejs personlighet och utseende.
Ganska mycket att få till, men det var länge sedan jag brann för ett projekt på detta viset!
Mer info kommer när jag kan visa upp en klar produkt.

Tills dess - research & diverse fakta hantering!

Nu ska jag fixa med disken och runda av denna natten lite! Lämna med flaggan i topp så att säg!

Om inte annat ses vi på Onsdag då Midsommar ska firas av oss helgarbetande själar! Det vill säga jag och Alexandra vart fall, fler får gärna joina - klädseln ska dock passa ett midsommarfirande! :)

Vi snakkes - ha de!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar