Summa sidvisningar

måndag 29 mars 2010

Inget nämnvärt

- På det bara! Trubbel är ditt förnamn.

På det senaste har jag ju haft vårkänslor, snön försvinner mer å mer här i dalen. Det är ljusare och fåglarna kvittrar..Himla mysigt, nog om det.

Har haft helt galna och smått abstrakta drömmar det sista.. För lite sömn eller feberyra?? Ingen aning, men jag uppskatatr det hur som haver, Inte.

Jag känner för drama, dock vet jag inte vad för drama detta Bär kan åstadkomma i lilla Dalen.. Men mer info om vad detta kan vara, När jag kommit på ett sätt att skapa rubriker! hehe..

Nu blir det ialla fall läggdags, det är bunkern i tre dagar framöver, och jag antar att påskharen kommer försöka sig på att mörda mig. Men men, får ta det som det kommer... Lite otäckt med att man fjädrar ner sina hem å stirrar på harar en hel vecka... Seriöst?? Och folk tycker jag kan vara konstig?.... Hmm...undrar det ja..


Hepp, sov så gott.
Ska spåna på nåt jag kan överanalysera tills andan att skriva faller mig in :)

Sleep tight

2 kommentarer:

  1. Haha, det där kortet kommer vara utslitet innan sommaren =)
    Tack för tipset om bankID, det ska jag fixa så fort ullhararna lyckas skicka en fungerande bankdosa till rätt adress.

    Hoppas allt är fint i dalen!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Fuuull koll...
    Haha...
    Miss Jo...
    Puss

    SvaraRadera