Summa sidvisningar

torsdag 26 juni 2008

Mongothoughts in a mongoway...

- I Know All The Games To Play, ´Cause I Play Them To...

Skulle ju som sagt sitta hemma och mysa i soffan igår, se på teve och bara slappa...Så blev det inte..
Räkan kom och sen var det lite av mental stimulans som behövde tillfredställas...och med min bror lyssnandes med ena örat, beslöt vi oss för att gå å käka och sen ta en cola "down town" så att säg..
Mycket tänkande hit och dit och mycket snack om nästa drag,mycket snack om vilka vi vill ha med i leken mm. mm. *hehe* ;)

Karin lyckades få en gammal norrman på fall genom att slänga med sina blonda lockar, och blinka friskt med sina långa ögonfransar.. Dock insåg jag att han satt vid ett bord späckat av "psykon" så det gick inte förmedlade jag Karin med en bestämd nästan inte synlig skakning på huvudet..Karin lydde mitt råd, och norrmannen gick efter en viss stund av misslyckad övertalning..."HA DÄH"..
När vi väl blivit kvitt denna norsktalande fjant, beslutar vi oss för att inte reta honom med vår närvaro utan går tillbaka till fiket..
Där lilla gänget av tjejer som är ute efter barpersonal och där brevid sitter..cludden,Martin,Johan och Storen ..Alla rätt nöjda med situationen, Men framför allt Fulla som ägg! *haha*
Storen "vill inte ha mer Absint eller Färnet eller Shots" *haha* Martin sitetr och pratar för sig själv med slutna ögon, och Johan är i ett konstant lyckorus och bara ler åt alla..Cludden sitter och gosar med en av de tre "villliggamedkrogpersonaltjejerna" *haha* ;)
En vacker syn trots allt...Alla spelar spelet, och det tycker jag är fint...Man är inte själv liksom.. :P
Jag får sms från oväntad front...Men visst är det så det blir när man ler, sänker huvudet och bara ser sitt allra oskyldigaste ut.....men där visste jag ju från början att han kan inte smiska mig till lydnad,och jag kan i nte örfila honom Tyst..*asg*
Nä tack...denna kvällen ville jag bara flytta alla pjäser, se hur dom ville ställa sig...*haha*

Kvällen rundas av och jag och Karin beslutar oss för att mat är lite av vad som behövs.. I den röda Faran drar vi, tillsammans med Tobbe och Johan till statoil varberg Nord.. Där det ska ätas pastasallader för glatta livet... Min sallad var inte på glatt humör...mest brun faktiskt, så jag fick slängt in den bakom disken och hon sa att jag fick ta en ny..provade då sommarsallad med lax...Att rekommendera...den var riktigt smaskens..
Johan stod och pratade med en kompis hela tiden...trodde vi...visadee sig att han egentligen ville blivit räddad...men vi förstod ju inte det när han inte hissade rött flagg så att säg...SKYLL DIG SJÄLV! kastade lite plast och tog kort på små flaskor..Sen vart det hemfärd som lockade..
Jag höll på att dö av att trottoarkanten hoppade på mig, men jag fick fotat till den och antar att den inte gör om sitt misstag att försöka fälla mig....
Hemåt ja...Även kallad "Dödsfärden"..
Jag tyckte det var kul, Karin tyckte det var kul...
Men Tobbe & Johan var riktiga kärringar haha =)

Hmm... Idag går jag i tvättstugan och håller på med massa tvätt..Inte direkt kul, men det är rena terapin och man tänker en väldans massa på olika saker...
Jag leker inte alls alltid med folk, egentligen..bara blivit så det senaste..
Tyvärr har jag en tendens att när jag träffar någon, kan jag tycka om dem jättemycket...Men blir dom för på, ryggar jag med en gång. Och när jag väl börjat leta och även finna fel är det kört...Jag känner mig kvävd totalt av att det finns massa "vi" hit och "vi" dit.. Eller ringa tre gånger om dagen och 100 sms...Orka liksom! Jag vill inte ha massa krav fastän jag kanske bara träffar en,det känns som dom kväver mig!Jag behöver space, och jag är inte intresserad om det är för lätt att få, trist men sant. Jag sitter nu och blir nästan arg över hur dumma människor är, vissa hade jag antagligen fortsatt träffa om dom bara inte blivit som ett plåster i röven..Hur kan man bli så hång liksom? nä... ORKA!?
Låter som en evig singel, och det kanske jag är men det ger ju sig.. :P

Hur som haver... Blev inte glad när jag fick posten innan...lönebeskedet kom..och jag insåg att försäkringskassan segar väl ut på sig som fan...hmm... Hur ska det här sluta...känns inte helt toppen...Men...solen går upp varje dag och jag överlever säkert detta med...allt löser sig... =)

hmm... Måste verkligen ringa Nathalie nån dag... Har inte pratat med henne på evigheter..Men jag har bara inte orkat faktiskt..fel? kanske men så är det iaf.. Har även en viss Mathias att ringa..har totalt försummat vissa av mina vänner...och det är verkligen inte helt Ok.. Nä.. Ta tag i dig själv Johanna...skärpning! =)

Ska ta tag i lite disk och dammsuga idag...
Sen är allt här hemma på tipp topp igen...Känns skönt...dessvärre är ju Inte Joel särskilt Hång på att hålla ordning efter sig...Men jag hoppas han kommer till insikt snart...=) Känns iaf bra att han är hemma, fastän mitt privatliv blir lite sabbat...Men han får väl helt enkelt smälta att lillasyster har ett liv med =)

Har tokigt ont i min rygg idag...Och mina tabletter hjälper inte...Ska se om det finns något bra bodybalance pass på gymmet sen, kanske hjälper till att mjuka upp skiten... well...det återstår att se =)

Hmm... nu ska jag ta och vika lite sockar... :P kul va =)

"life is like a box of chocolate, you never know what you gonna get"

1 kommentar:

  1. Du kan verkligen få till dina inlägg :) Så roligt att läsa!! Ta en fika snart tycker jag, nu var det ett tag sen.. Kramar

    SvaraRadera