Summa sidvisningar

tisdag 24 juni 2008

en snabbis

- Orka hålla på å hålla på!


I och med att den senaste tiden vart fylld av både det ena och det andra, känns det nu som att diverse insikter har funnit sin plats i mitt huvud. Ett on-going mastrubationparty och alkohol, kan få de flesta att komma till insikt. Som alla vet så är det över en flurra vin och med rätt sällskap som man löser världssvälte,och skapar fred på jorden. Allt går hand i hand liksom... *haha*

Idag vaknade jag rätt sent...igen... Vilket fick mig att förstå att mina nattliga aktiviteter har fått mig vända på dygnet nu när jag inte är arbetsför så att säg.. (skit me..)
Well...
Lyckades komma upp ur sängen, gick och tog en fika med Räkan och hennes enda kompisar Line och Anders ;) *haha* inte riktigt så illa men men =)

Var på systemet och handlade en bibba som ska ge mina kära kollegor ett mer avslappnat handlag och fler goa skratt, och även en liten blomma till min kära dalmas Lena...På någon timme har jag alltså vart Högst effektiv... Well, that´s me liksom!

Så, nu ska man väl försöka få fejjan att se lite mer inbjudande ut och få på sig någon form av klädesplagg som inte är för "vardagligt" och något som ändå är ltie fint men bekvämt..
Detta året fyller jag 25...*suck*... ett tragiskt fakta... men...det var inte dte jag ville komma till, utan att det faktiskt är skönt att man numera faktiskt inte bara klär sig för att det är snyggt. Jag tar på mig kläder jag trivs och känner mig bekväm i.... Är detta ett så kallat vuxenpoäng?

När blir man vuxen??...

tror det är frågan jag med mina kära kollegor ska klura ut svaret på efter lite vin och mat...
NICE!

nu måste jag skynda mig! =)

..... Man måste alltid försöka få det till en win win situation! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar