Summa sidvisningar

onsdag 25 juni 2008

Praktiskt praktik av Veronismen *haha*

- Bara för att du snackar betyder det inte att du levererar...

Idag vaknade jag av att hjärtat hoppade upp i halsen på mig när det ringde på dörren..Min lillasyster stod där med den rena tvätten...*hehe* Jag älskar mamma =)
Går och lägger mig igen för jag var dödens trött...vaknar på samma sätt igen, av att en av mina andra systrar står där...då insåg jag att det är lika bra att dra sig upp ur sängen, och det blev lunch med Julia istället.. Men det var himla trevligt och det är kul att vi har blivit så nära vänner...trodde kanske att jag skulle hata henne för resten av livet, men möjligtvis ogilla henne...men det är skönt att det inte var så det slutade ;)

Efter det blev det av ren impuls att jag kom på att jag borde ha en näspiercing...och så fick det bli..In och sätta ett skott i näsan sen var det klart =) Jag är numera besmyckad i näsan också, och iom att ingen ser det,inbillar jag mig faktiskt att den passar sig utmärkt på min vänstra vinge *hehe*

Sedemera vart det Nile city och Hilda som höll mig sällskap i ett par timmar...flera spargrisar i diverse färger och te i mängder senare, sitter jag nu hemma och inväntar Räkans besök =)
Ska stanna hemma tänkte jag...välbehövligt efter mina fylleslag den senaste veckan... :P

Igår satt vi hemma hos Lena...Min kära dalmas till kollega =) Mycket trevligt....Alla mina flickor...Dom står mig så otroligt nära, de får mig att må så himla bra =)
Grillat och goda röror i massor, samt vin... Lena är nu lilla bolaget haha ;)

Hmmm.... ML...Som en godis som ligger själv i skålen, och som man bara känner att man vill äta upp..Man vet att man kanske inte ska..men det är svårt att låta bli! Och vill jag ha godisen,då äter jag den..

Jag orkar inte hålla på å hålla på...Är så tokigt trött på att det hela tiden ska fjäskas och ha sig..Nä, karin och jag har svaret.. Mer porr åt Folke, och Hans är mannen som smiskar oss fria! *haha* Vi äter Godisen och får ändå behålla dem! Liknelsen kan vara att du syndar med att du ligger med "Folke", men genom 10 ave Maria eller lite smisk av Hans, är du förlåten och kan börja om på nytt *asg*
Känner att Veronismen präglar min tillvaro lite väl mycket... Tänk så lustigt att man rent moraliskt.. kan komma undan med omoraliska handlingar... Veronismen är fina grejer *haha* ;)
Sommarens monopol har börjat, och jag har redan fått pjäserna att flytta sig huuuur jag vill....
Ett leende på läpparna och en oskyldig förklädnad och man får precis det man vill ha ;) *haha*
Nä...ska inte skena iväg med mina fantasier för mycket idag känner jag!

Halvser lite på teve... men det är inget bra än...Undra om det inte var fotboll idag..men orkar inte direkt resa mig för att ta kontrollen och byta..

men...Kontroll är något jag borde ta...
Jag har tappat min lite...så det får bli lite ordning och reda på spelbrädet igen ;)

well....

Undrar hur det blir med Cypern....Får ringa min lilla Alex och höra när ankomsten passar...Jag behöver lite space härifrån *haha*

So long Fuckers :P

1 kommentar:

  1. Hehe vilken trevlig kväll vi hade! Hoppats det blir så snart igen! =) Saknar dig mitt lilla skabb ;) Kraa

    SvaraRadera