Summa sidvisningar

måndag 23 juni 2008

Bärets version..

- Bäret är inte bara eran drottning, ni kan tänka på mig som er Gud...

Nu har även jag kommit till den punkten att jag känner att en riktig blogg ä'r på sin plats..En del har under det senaste året faktiskt tjatat lite om att jag ska ha "min egen" sida... Well...och efter att smält detta under ett tag har jag kommit fram till att... JA DET BEHÖVER JAG! *haha* ;)

Midsommar är ju den helg som ligger närmast att börja snacka om egentligen...Men om man backar en vecka först...så var det fredagen den 13 som Allt faktiskt hände...
Höckerbo och jag fixade någon form av grillfest nere vid stenbrottet...vi skulle säga till alla vi kände...jag var inte lika engagerad som Johanna... Men det kom även ett par kompisar till mig ochjag måste nog säga att det var himla lyckat för de var de bästa som kom.. :)
Vi grillar och har oss, dricker och skrattar... Tids nog tycker alla att det börjar bli kyligt och folket drar sig upp mot stan.. Jag, Räkan, Elin och hennes kille Richard sitter troget kvar...dricker det sista på bibban och pratar mest skit faktiskt..
Då kommer Hans upp på tal, Igen...
I och med att ingen av oss är bra på att stanna på ett normalt plan, kommer ju naturligtvis idéen upp om att vi måste ju faktiskt ta ett snack med Hans Scheike.. Sagt och gjort, vi ringer till eniro, och tro det eller ej, men det finns inte så många hans scheike i sverige...faktiskt bara en...otippat värre ;) haha
Karin som har den bästa förmågan att hålla sig för skratt vid busringningar får äran att ringa upp honom..
Hans har ju för den delen gjort det säkert många av oss "sick twisted mindeds" tänkt så många gånger...han har ju startat en "smisk-sekt"...eller ja....sekt vet jag ju inte .... men någon form utav smisk-klubb där smiskterapi är det genomgående temat för alla hans klienter..*haha* NICE
Så vid tolvsnåret denna Fredagen den 13 , sitetr Karin och filosoferar med vår kära Hans i säkert 20-25 minuter..
Karin är min nya idol, mest för att hon numera har en stående inbjudan för att åka upp och smiskas fri av Hans Scheike! *haha*

Resten av den helgen var lugn...mest en dimma av för mycket cigaretter och kopiösa mängder alkohol...

Midsommarveckan....
Har spenderats i en mer eller mindre "on-going" fylla ... Det är svårt när man är ledig och inte riktigt vet hur man ska spendera sina vakna timmar väl..
Midsommarafton slutade som vanligt...i ett smärre kaos av intriger, skvaller och på tok för mycket alkohol... Men innan alkoholens kupp mot mig senare på kvällen, hade jag riktigt trevligt hemma hos Selma med "gubbar som inte är från mars" och färskpotatis i stora mängder...och efter det...Vin!
Trevligt, alltid trevligt..
Lördagen spenderades slapp och iklädd pyamasbyxor och linne,en filt i soffan och en pizza...Sen bar det av till Anna och Josef...där infann sig en fylla som hette duga...Vår kära Ulf shottade ikapp med alla...och i den linjen gick denna kväll....OHA!
Söndagen...Girls night out...setc filmen...smärre drunken igen...TREVLIGT...
Idag har det bara vart lunch med Cederholmskan och en kaffe.....Har även en plan på att ta tag i mitt liv...ska diska och röja lite bland mina kläder...Hårt *haha* ;)

Nu ska tant Elin å jag snacka ikapp...leka lite på balkongen och jag ska kedjeröka!

Säger vi...
HEJ!

4 kommentarer:

  1. Det ska bli kul att följa dig och din galna blogg.. hehe
    Jag har oxå börjat blogga så titta in en sväng om du känner för det.. inte på långa vägar lika kul som din men vem kan lyckas med det =)

    Köss Jennie
    http://jenniesbollplank.blogg.se

    SvaraRadera
  2. Mer detaljer bitte

    M.v.h Tummen(glasögonormen)

    SvaraRadera
  3. Hahahah du regerar mitt bär!!! Kommer följa våra liv i denna blogg. Känns bra, då kan man kanske få perspektiv på saker och "saker". haha / din räka

    SvaraRadera
  4. Hahah, som vanligt får du mej att ligga på golvet och vika mej av garv =) Spec åt den satans trottoarkanten...hahah. att bara vi förstår e ju som det är. well well. Mina pjäser ska spelas idag, tärningen ska rulla, och visitkorten användas te det yttersta! Du e bäst! Älskar dej. / Karin

    SvaraRadera