Summa sidvisningar

söndag 29 juni 2008

Och det är gjort igen, jag tog dom med storm!

-I don´t stand in Lines..


Igår vart jag ute och sa hej till alla mina pållar och gosade lite, efter det var det besök hemma hos mammsen och det var kul det med. Mammor är bäst..
Efter vår utflykt landade jag lite hemma och bara tog det lilla lugna. Sen bevandrade jag mig till Anna för att ha en trevlig myskväll med god mat och vin. Fick inte ta med eget, utan anna hade en bibba som hon tyckte att den sulle drickas upp *hehe*
Det blev färskpotatis och fläsklilé med rödvinssås... MUMS!
Sen satt vi mest i garderoben på övervåningen och tittade på roliga klipp på youtube och smuttade lite på vinet...Så himlans trevligt.
Efter ett tag sitter vi på Balkongen och tar en tagg, Anna förtäljer lite av sin livshistoria, och det känns nu som att jag känner henne ett par snäpp bättre.
Nånstans slinter vi in på på tabbar i sängen, där båda hade små bloopers att berätta och skratta oss blåa till! *haha*

Jag och Anna provar hysteriska ögonskuggar från utlandet som hennes syster har gett henne...Trevligt...väldigt tjejigt...*haha*

Sen bar det av till Fiket..
Detta ställe som många bara hört talas om...Stället där Det Händer..Stället med de coolaste vakterna, de snyggaste bartenderna,stället för Innefolket. Här är det så att när man väl kommit in, kommer man knappt Ut! *asg* ;)

Där sitter ett litet gäng samlade, en liten samlad skara av smått förvirrade,socialt missanpassade glada människor som vet hur man kan njuta av livet!
Räkan var i sitt esse, och jag och anna var på topp när vi kom med!
Det blev två glas vin och aldeles för många ciggaretter...
Men vad är en bal på slottet liksom?? haha..

Räkan går på toa med små 18åringar som knappt vet hur de ska föra sig utan mamma eller pappa vid sin sida, babyhullet på dem har inte släppt och dom är rent av Fula om de inte har på sig Läppglans? *asg*
Tjejen som Karin blev bästa kompis med över en Kiss var ett smärre mongo.. Hon kletar läppglans på sig och tycker hon e ful...Räkan står som ett frågetecken, ni vet sådär när man har ett ögonbryn väldigt upphöjt,huvudet ligger lite lutat åt sidan, en hand på hakan och en mycket granskande blick... Det är ju så att Karin vill alltid allas bästa, och om det innebär att säga till fulla mongotjejer att de är söta, Gör hon det..
Slaget kommer dock att efter att den här tjejen stått å beklagat sig om sin fulhet,och att läppglanset är det avgörande om hon ska få killen hon är ute efter, såvida det inte matchar för då vill han ju inte ha henne etc etc...
-jag känner igen dig, är du också -88 ?
Karin säger nej och säger att hon e 83a..
Då säger Blockmongot, Oj, vad söt du var för att vara Så Gammal!
Då är min fråga.. Ska någon som knappt vet hur man klär sig själv,inte kan stöta på killar utan sitt fula läppglans, och som fortfarande har babyhull på kinder och ben..Säga så till oss?
Vi till skillnad från henne, kan torka oss själva när vi vart på toa.
Gammal?? Vilken liten pissråtta!*asg* ;)

Vi sitter kvar på fiket och umgås och har trevligt, en mycket städad tillställning för en gångs skull haha =)

Klockan slår två även denna Lördag.. Och jag och Karin beslutar oss för att mat är något vi vill ha.. Och som Alltid, ser man att det är kö... Det betyder dock inte att man ställer sig i den..

Det här med kösystem är ju egentligen bara för amatörer.. Kön blir aldrig längre än vad du gör den till. Jag tror personligen aldrig att jag skulle ställa mig längst bak i Campino-kön.. Då får man aldrig sin mat, bättre att ställa sig längst fram, le lite och få sin mat direkt.
Tycker inte att behöva vänta, det jag vill ha, vill jag ha Nu.. Och då får man ju fixa det på så vis med tycker jag...Svårare än så är det inte *haha*
Säger som T-röds kära vän Rocky.. "Cathrine oh Cathrine, I don´t stand in Lines"..
Väl valda ord, ord med tyng och mening... Visar vänligt men lite bestämt hur det hela skall hållas..*haha*
För jag flyttar mina pjäser hur jag vill, när jag vill ;)

Hemgång, promenad genom staden,Freddan och hans kompisar osv osv...Och sen är vi framme vid stället där vi ska skiljas åt...räkan åt stt och Bäret åt sitt! =)

Karin tar det röda Bäret och kör hem, medans hennes blåbär till kompis Går hem =)

Väl hemma lyckas jag ha lite discodans med Joel, och även andvända ted som fotölj och småprata lite med han medans han sov, och sen tog jag lite kort på dessa prinsar! LÖÖÖVLI!
Sen var dte bedtime.. Även denna natt kom Fantomen till mig... sweet *hehe* :P

Och nu efter lite morgonmys... Lite mat och teve-tittande, sitter jag här och skriver ner mina sjuka tankar... Mitt arv till eftervärlden..*haha*

Ikväll kommer Denise och vi samt Karin ska ut på Bordegan och Rocka loss! Jag och karin kör nyktert idag, men ska nog se till att Denise blir lite rund om fötterna =)
Mina flickor är de bästa flickorna i hela världen..
You make my world spinn round and round! :P

Det var jag som tog dig, men jag får dig att tro att det var du som tog mig. Mig spelar det ingen roll vad du tror eller tycker, för så länge du gör som jag vill, visar det bara att jag flyttar mina pjäser som jag vill. Det är mitt spel, mina regler. Du är bara min slampa ;) *haha*


I´ll hit you hard don´t come nere me ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar