Summa sidvisningar

söndag 24 juni 2012

Hoppla Kerstin

Ibland önskar man att man kunde kontrolera allt som händer, men hur kul hade det vart då?
Just nu så blir det ju jobb fram till Tisdag morgon 07:00. På tisdag blir det eventuellt date med Camilla en bibba rött.. Most likely får det dock skjutas på då jag just nu kom på att jag inte har några soffor att sitta i... haha

Onsdag blir det date med Alex, och kanske kan det bli en middag på Johns Place..hade inte det vart nåt! :P
Annars funkar en rödvinsfylla och ett gäng fish med. Jag ska ialla fall fira midsommar i min vita klänning, jag vill också - om än ett par dagar senare än alla andra.

Hur ska veckan te sig? Förhoppningsvis blir det Malmö och date med Lottisch på torsdag eller fredag, ska då även passa på att träffa Max. Kan bli kul. Jag ser ialla fall mig å lotta på lilla torg i stora solbrillor på en uteservering och ett rosé-maraton.
Jag gillar att jag å Lotta får samma små filmer i huvudet om hur våra dejter ser ut och vad de innehåller! haha ;)

På måndag hoppas jag på att Någon vill hjälpa mig att åka och handla färg. Vardagsrumemt ska målas. Den som hjälper till frivilligt (dvs utan diverse hot från min sida) bjuds på alkoholhaltiga drycker eller kanske rent av en middag! Jag ser målandet som en liten fest i sig! Trevligt va!
Så det är bara att höra av sig! ;)

Ni ser, ledig en vecka och massa att göra, vin att dricka och vänenr att träffa. Stressigt liv det där som fröken Bonde lever!

Well, imorgon ska jag sova Länge - igen.
Förhoppningsvis så kommer kanske någon förbi och säger hej innan jag måste jobba - man håller sig inte socialt uppdaterad med att jobba natt om jag säger så. Det skulle kunna vara enda nackdelen jag kommer på med mitt jobb för tillfället.

Hmm.. Måste prata med Karin och Frida med. Vi måste få till en liten trekant i form av bubbel och tjejsnack!

hepp hepp.... jobba loss lite ;)

över och ut - drottningen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar