Summa sidvisningar

måndag 5 januari 2009

en sentimental överdos

- Du gjorde mig hel igen och gav mig hoppet åter, det är den finaste gåvan jag någonsin fått, och jag är evigt tacksam..

4/1 Det är nytt år, det är Måndag och det Känns Bra!
Nyårsbransje igår var top notch! Jag och Dennis kom lite sent in i matchen, men vi gjorde som vi Alltid gör.. Vi kom vi såg vi segrade! Vi regerade på Hemsen och inte en själ därinne kunde undgå att åtminstone En gång lägga ögonen på oss och notera vår närvaro!

Förfest hemma i stugan, lite småtrög i starten, men Dennis och jag kom ikapp och när vi entrade dörrarna på Hemsen var vi redo att Göra Hemsedal By Night! Med en RedBull-Vodka i ena handen och ett stort smil minglade vi oss runt första delen av vår ankomst och sa hej till alla våra känningar vi skaffat oss häruppe!
Resterande delen var vi på dansgolvet och visade Hur Vi Gör Det!
Karatefylla vill jag inte dra det till..en mer jämn hög sallongsberusning vill jag nog beskriva känslan som =)

Well.. kan inget annat än säga att vår kväll var lyckad, Vårt nyår var Lyckat! Det var otroligt kul att träffa lilla Dennis igen *haha* För att bo så tätt ihop och dela rum samt säng..ses vi väldigt sällan och det känns som en evighet sen vi bara fick umgås utan att behöva göra massa ärenden ihop!
Det finns fyra att tacka, varav Honn är en av dem som hjälpte mitt hjärta att läka igen efter en Stor sorg.. Och jag trodde Aldrig att det tomrummet någonsin skulle kunna fyllas, men det har det gjort.. Jag fick en denise istället...och jag hade inte kunnat byta ut det för allt i världen..
She´s a part of me now =)

Well well..
Ser fram emot att komma hem i Februari..Saknar in mamma otroligt mycket nu.. Behöver flamsa lite med henne och bara få vara lite :) Hon är den bästaste mamman på hela jorden..och en av mina närmsta vänner, jag kan dela allt med henne =) Älskar!!!

Från sentimental till något helt annat..
Har idag fått reda på att min älskade bräda inte är den bräda jag skulle älskat från början utan en annan...SOM E MYCKET FINARE!!!! Åh jag blev kär vid första ögonkastet..det är den och jag... Ett otroligt snyggt par ihop om jag får säga det själv!!!! =D
Matrealistiskt LYCKLIG!!!!!

Var ute och tog en fika och vandrade på byn med min helt suveräna underbara kollega Sidsel idag! Varm choklad på peppes och en tur som slutade med ett lovord om min blivande brett.. Kunde int önskat mig en bättre kväll idag :)

Nu efter två avsnitt av frustrerte fruer så har jag haft en sentimental överdos och jag älskar världen igen..Solen går upp vaje dag och It makes me happy! Jag är även tokigt hungrig..och söming och ltie törstig...=)

Sleep tight.. Lövv

1 kommentar:

  1. hjärtan till dig gumman!! du är min ängel och jag kommer alltid att älska dig, hur många örfilar du än ger mig hahahaha!!

    SvaraRadera