Summa sidvisningar

torsdag 1 januari 2009

Första dagen på resten av året

- Jag kan göra en hoppspark snababre än du säger mamma! *woooohaaaa*

Då var det 2009....
Och alla hade någon form av förväntan eller en tanke om hur sin nyårsafton skulle vara.. Min blev som vanligt rätt seg och inte särskilt mycket att Hurra för..Kan vara så att jag faktiskt itne tycker att just nyår är något vidare att fira.. Det blir alltid lite för höga förväntningar..nja..eller jag har sällan det om nyår..
men de blir aldrig bra heller haha så besviken kan jag ju inte säga att jag blev!
God mat blev det ialla fall! Flyagande Jakob och en marängswich till efterrätt!! MYCKET LYCKAT! Men sen skulle alla dra till olika ställen och på olika fester, och det är oftast där som hela den trevliga grejen skiter sig.. Vet inte.. kanske har just jag vuxit upp till en bitetr fitta men jag tycker inte det är skoj att umgås med folk jag Absolut inte känner eller vill känna på sådana tillfällen.. Då blir jag lika party som en avslagen öl..trist men sant..
Det ända roliga var att jag fick sett Mycket fina raketer och det är alltid något, jag tillbringade min kväll med Elin vilket jag är mycket glad för och jag fick sagt gott nytt till Denise! Så dessa tre sakerna gör ändå att även detta nyåret är Värt att nämna..
Resten är historia!! ;)

Hmm.. vart så sjukt trött de sista dagarna, har ju vart ledig men har ju jobbat så sjukt mycket innan det så jag har inte riktigt hunnit vila förs nu..vilket är lite tråkigt för elins del då jag inte vart TOP NOTCH så att säga!!!!! Men tycker ändå att det avrt tokigt mysigt att ha henne här!! Och imon har dessa fyra dagarna passerat..och fort har det gått!!! =)

Imorgon skall jag till banken...igen! haha ... fixa nya koder till mitt norska kort..vilekt i sig kan vara en procedur som heter duga haha.. men fpår hoppas att denna gången ter sig bättre än de föregående...det gäller att tänka posetivt!!!!!!! ;)

Fick ett glatt sms om att denise fick fri idag, vilket hon behöver då hon jobbat non stop de senaste dygnen =) har knappt sett henne sen jul! Men idag kanske det blir lite leka av det!! =)
eller film i soffan...får se haha =)

hmm...gbg horseshow är bokat i feruari..nu hoppas jag bara på att jag får ledigt..det går ju lite fram och tillbaka med det där beskedet!! men jag hoppas!!!!
Hade vart ltie mys att träffa mammsen och äta hemlagad mat =) Men men .. jag ahr det visserligen bra här men det hade inte skadat med lite mamma tid och lite alex-tid.. Masn behöver sånna doser för att Må väl!*haha*
Sen komemr det upp lite folk och hälsar på här, så ensam kan jag inte säga att jag är!! tvärtom :)

Nu ska jag lägga mig lite på soffan och njuta lite av ensamheten medans alla är hemifrån..lugnt och skönt!!!!=)

Take care..och god fortsättning!!!!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar