Summa sidvisningar

lördag 24 januari 2009

Johanna...No JENNA!

- You make me care even less..

Sitter nu med lite musik i lurarna på väldigt länge..the sweet sound of P3.. haha
Det e fett bra ;) Digilistan eller Christer är kalas =)

Gjorde risotto igår för helt kompani, men bara jag och Denise skulle ha... men det är så SJUKT gott att äta!!! Det är ännu godare med mammas, men min kom på en God andra plats! MUMS! Har nu mat imorgon med...om jag inte äter upp den idag =D .... Återstår att se ;)
Jobbar rätt mycket nu..typ hela tiden..och den veckan jag kommer vara ledig i februari..Jobbar jag in innan jag åker...vilket kommer ta ut sin rätt när man är ledig antar jag..Men ser verkligen fram emot den veckan =) Har planerat in så himla mycket..men hästar och familjen är Prio ett =) Resten jag hinner med är bara en bonus

Igår gick jag och lade mig vid ca nio snåret...kollade mailen å så fram till tio...sen var jag död! slocknade som ettt ljus! Och skulle jobba idag ju, FÖRSOV mig!! Robin väckte mig vid åtta....vilket var en timme senare än planerad uppgång..vilket fick mig upp illa kvickt.. Som tur var skulle även Gustav på jobb till halv ni, så jag kunde åka med honom! =) Idag har det vart sinnessjukt mycket på jobbet...vilket inte underlätatdes av att våra bankterminaler helt plötsligt slutade fungera! ILLA! 50 pers i kö på alla tre kassor som är ute i luckorna och de ca 50 som stod inne i receptionen var "mäkta" imponerade...alla kontant betalande fick gå föra, och allt vi kunde göra var att vänta ut problemet.. Till slut släppte det men det var inte kul att sitta där.. Det var nog det läget än så länge under denna tid på jobbet som jag kände mig mest obekväm i..Alla var sura och undrade varför vi inte gjorde något...Men vi Kunde inte!! Pissigt =)
Tycker verkligen det är kul häruppe.. Trivs helt otroligt.. Och tanken har slagit mig att kanske stanna en månad extra och jobba ....Får se...Än är vi ju inte där =)

Jag och denise pratade om att kanske gå å se på bio, mattias sa att den i Ål var bra..tror jag det var..Ialla fall, efter tips om "Australia" från mamma så ble vi lite sugna...Dels hon och sen såg vi på "mitt afrika" i söndags...SINNESBRA FILM!!!!!
Älskar filmer där de gör sådana landskapsporträtt som i till exempel den!! =) Man får en känsla av att man blir kär, i ett land/kontinent!! I like =)

Funderar på å duscha och lägga mig, men kollade på klockan och såg att den är kvart i åtta *haha* TANTVARNING!!!! ;)

En annan rolig grej e att det är tema DANSBAND på bar(t) imon! haha JESS! Nu ska det buggas och fjantas, nu ska jag visa hur raggare Gör det!! *haha*
detta tillfälle måste tas tiollvara på ;)

Well, nu vet jag inte men de små underbara danskarna har jsut kommit hem, och jag funderar på att tvinga dem att umgås med mig och hålla mig vaken! Jepp, deras sista potatis är satt! Mig kommer de inte undan!!! ;)

Hmm... nä nu måste jag sluta, känner att jag bara flummar och det är aldrig bra när jag gör det haha...brukar spåra in på diverse konstiga saker då som ni kanske märkt.. ;) Apg det! hahaha hade världens sjukaste dröm inatt haha, drömde att jag var porrstjärna och spelade in film...gled runt och domderade i min röda morgonrock...sjukt...speciellt om jag hade berättat vilka som var med!!!*asg* GALET!!

Ska skriva till min lilla mamma nu!!! (Inte om det haha :P )

puss på er <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar