Summa sidvisningar

tisdag 20 januari 2009

Party with a rockstar hahahaaha

- Man kan inte missa en ride med Jenna ;)

Jag har ramlat och slagit svanskotan, och det gör sjukt ont när man råkar slå i den och det händer titt som tätt...AJ AJ AAAAAAAAJ!

Har idag vart ute och gått en riktigt lång skön runda!!Synd att min ischias känns så nu bara *haha* ;) Men det är sjukt fint ute nu!! Snöat ca 50 cm nu....så det är najjs!!
Jag å jenna som min lilla brett så fint heter, ska nog ut å åka ikväll, annars blir det imon =) Men iom att jag halkade och slog svanskotan så vet jag inte, det gör sjukt ont om jag skulle rammla! :S Vi får se...kanske banger =)

Helgen som var var ett totalt kaos..fyllan var mer än kännbar..och den var konstant Hela helgen...vilket tog ut sin rätt i söndags när jag låg som en klubbad säl framför teven hela dagen!!
fredagen var after skii och det var ett asbra band som spelade..Alla var på G och vi rockade loss skiistua fra backen och sen tog vi varsin svart sopsäck och åkte som små skott ner för ena barnbacken och rätt in i hemsen! Sjukt kul!! Dansade på borden och visade hur VI gör det!! Sen såg jag han, krille.. och sen var det kört.. Åkte folkvagnsbuss hjem och sen fortsatte festen uppe i backen med bandet! det var riktigt kul och jag spelade teve spel och sjöng björn rosenström..sen halkade jag mig hemåt, och ner till byn...nånstans där gick allt åt fel håll! Blev lite föööör full och jag har ingen riktig koll på var jag var eller vilka jag pratade med.. har uppenbarligen gjort mig osams med krille efter att ha kaxat mig på fyllan...*haha* Lördagen följde samma spår... *asg* MMM THIS IS LIVING ON THE AFTERSKII! Jo tack.. Men det var ialla fall kul at man sett den snyggaste killen på länge och att han råkade vara trummis höjde bara hans sexapeal ;) ... ska nog se till att Inte bli så full nästa gang de spelar =) *haha* Men shit vad fin han var!

Igår gick alla andra ut då de är 360 här i hemsedal..3 dagar fet fest.. men jag var duktig och stannade hemma...Tänkte att nu får jag ge mig lite för ett tag.. Ska kanske ut i helgen...sen blir det när jag kommer hem til sverige som jag ska dominera på festfronten...Då blir det fest! =D

Vet inte hur det blir än...åka den 18 eller nittonde februari?...kluven som hundan i just den frågan.. KÄnner att jag inte vet om jag ska ner till oslo först eller om jag ska direkt hjem..får se får se..Moské som de säger på danska.... Well...det är ju egentligen inte upp till mig faktiskt =)

Hepp nu sitter jag och vet inte vad jag ska skriva ¨längre...hmm...
must make up my mind... =)

tills dess....se ya!
PÖZZZZZZ!!!!

1 kommentar:

  1. Living the dream, living the dream woohhhoooo!!!!!

    SvaraRadera