Summa sidvisningar

onsdag 28 januari 2009

För faaaan Älskling!

- When you get screwed by life, time has catched up with you...





Har nu suttit och sett färdigt på det sista avsnittet av one tree hills tredje säsong.. Jag Har Gråtit Mig SÖNDER OCH SAMMAN! Det var det sorgligaste! Men som tur är, e inte alla avsnitt lika sorgliga och nu är den 4 säsongen inledd och jag och denise har många myskvällar i sängen att se fram emot!*haha*


Well, pratade ltie med min kära skrutt Mathias på msn, och som han sa...vi kanske ses en gång om året...vilket är ltie trist..Men det gör ju inte att man inte är lika nära för det..Synd bara att möjligheten att ses inte kan infinna sig lika ofta som man hade velat! Men det stör mig att han alltid lyckas ge mig dåligt samvete för det, när han är Lika skyldig som jag til att inte ses....*haha*

Idag har vart en Lång dag, men den har gått otroligt fort faktiskt! Hade rätt mycket idag på jobbet då det uppenbarligen är väldigt mycket danskar på ferie nu! Men det är kul, de och ryssarna är nog de trevligaste turisterna vi får! *haha* Underbart =)

Igår slocknade jag som ett ljus, helt slut på energi! Fick gå ifrån teven vid tiosnåret för at duscha och hoppa isäng, väl där var jag ute ur matchen på fem röda! Och i morse var jag tooookigt trött, vet inte riktigt hur det kom sig men jag kudne knappt komma upp! Men men, upp kom jag och till jobbet åkte jag...Nu ligger jag hemma i sängen med en snoozandes liten fru jämte mig och bara slappar! Har vart så råset idag! ca -12 grader vilket inte är kallt i sig på det viset, men jag har frusit heeeela dagen, och mina fingrar är som små ispinnar! Så jag gjorde grönsakssoppa när jag kom fra jobbet vilket satt som handen i handsken, sprutan i horan och pitten i greta..Jävligt bra med andra ord!

Funderar på om man kanske skulle ta och gå en runda...få upp blodcirkulationen lite...MEn orka..Jäkligt svårt att ta sig för något när man knallar runt i pyjamas byxor alltid här hemma haha =) well får se, kasnke får dårdimpen sen och måste ut =)

Hmm.. Snart är det hemfläkt förmin del...en hel vecka ledigt och det komemr bara vara mys som gäller! Saknar hästar,katter och familj så jag hålelr på att bli tokIg!! =) Ska bli så Mysigt att Pussa och krama alla igeN!! Molly och millie fyller ju 1 år snart! de ska firas! och Sally fyller snart två, missar ju hennes födelsedag så jag ska fira henne ltie i förväg! =) MYSPYS!!!!!

Kommer att stanna i oslo och säga hej till en gammal kompis på vägen ner, så det ska bli riiiiktigt skoj! Ser fram emot min lilla tripp något så alldeles!!

Hmm... Fortfarande lite imponerad/skrämd över hur fååå snygga killar det finns här uppe! De fina är räknade på en hand.. Jag är inte intresserad av att träffa någon klamydiasmittad fjant här uppe, det kan jag gott avstå fra, men seriöst, ögongodis vill man ju ha! haha.. de 3 jag sett får jag la fortsätta kolla på då...men det bliir ju ltie trist i längden det med haha =)

I mai ska vi åka färjan! Håkankråkan och jan-tore, here we come! Kommer bli fullt ös medvetslös haha.. hela gänget är det tänkt! hoppas verkligen alla e på! Och sen är det stockholm några dagar...sen hem och jobba...trist men sant! haha

Nu ska jag ta mig en varm dusch så jag får tinat upp snögubben i mig!! =)

MASSA KÄRLEKHET!! <3<3<3<3<3<3<3




1 kommentar:

  1. Blir så glad varje gång det har kommit ett nytt inlägg (jag är den där besökaren som kollar nästan varje dag). Fan att jag är så dålig på att höra av mig:( Det verkar som att livet tickar på där uppe, här har inte hänt speciellt mycket, fortfarande ingen snö, men nu har det stått om snökaos från något land mot balkanhållet om jag inte minns helt fel, så får väl se här i veckan vad som händer.
    Hälsa tokarna i stugan och fråga Gustav hur det går med SFI-kursen;p
    Pussar och kramar <3

    SvaraRadera