Summa sidvisningar

söndag 8 februari 2009

HEKTISKT VECKA!!


- I´m in love with the inconvenience that always follows my rythm.

Jag har gjort ett Stort beslut i min fortfarande Blonda värld.. Jag ska gå över till den mörka sidan och bli Brunett!
Japp, Go Cindy Fuck Barbie!

Det känns skrämmande att lämna min blonda fasad faktiskt, trivsbra i den..Men är lite ostimulerad för tillfället och jag måste ha någon förändring..Jag färgar håret! Och det kommer nog bli helt okej..

Det bästa är att Krille inte kommer känna igen mig, och därav behöver jag inte gömma mig på afterskiin på fredag och Lördag! *haha* Min underbara älskade lilla dennis är ledig nästa helg, och vi ska återigen ut och turnera hemsedal runt med vårt otroliga sinnelag för FEST! Det kommer bli galet roligt, och det kan inget annat bli än just Lyckat när vi återigen slår våra kloka huvuden ihop och shake that ass! Nyfiken Gul kommer spela, och jag komemr bli totalt såld på trummisen igen..(Än om jag inte kommer våga prata med honom denna gången) Men storhet är inte något vi kämpar oss till, det är något vi fötts med. Jag tackar min kära mor & far.. Det kunde inte blivit bättre om jag får säga det själv! Även ett litet tack till dennis föräldrar, det var inte illa pinkat för hennes del heller !! ;) *haha*

Idag är Lite av en sorgens dag, sista avsnittet på frustrerte fruer..säsong två.. Och download av säsong tre har inte kommit igång riktigt..Måste vänta säkert i flera dagar innan jag får se på det igen! Hur ska jag kunna vänta!!???? *haha* Får kåse mig med one tree hill så länge då, har ju trots allt hela säsong fem att se på..skit med ;) haha

Idag var jag uppe i backarna igen med Jenna och vi utförde stordåd som vanligt! Dock måste jag finslipa det där med att svänga ordentligt lite.. Blir ju inga hopp i parken bara för att man är snygg om man säger så! *haha*

Jepp, denna veckan kommer gå undan så det står härliga till! Imon jobb och sen på kanefart med lite kompisar fra jobbet,onsdag eller torsdag åka till Gol köpa min coola tröja och handla VIN! en bibba eller två...Färga håret MÖRKT!, fredag-jobba och ASFTERSKII med denise!(MYCKET ROLIGT! SER FRAM EMOT DET!) Lördag-jobba, powernap,afterskii,DUNDERFEST! söndag-jobba & SOVA UT! Måndag..jobb..Tisdag jobb..sen åker jag ner till oslo,Onsdag-HEMGÅNG, ca10:30 Gbg träffa anna..Nån gång på eftermiddagen, HEMMA!!!

Så ni hajjar...fullt schema..Galet vad tiden kommer springa iväg! ;) haha

mmm... Det känns så himla bra å somna med ett leende på läpparna, och vakna förälskad.. Jag Ångrar Inte för en dag att jag Åkte upp hit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar