Summa sidvisningar

lördag 14 juli 2012

Wheels & Wings

- Vilket Pow Pow va!

Det Bränner i mitt Raggar-hjärta när jag hör V8 motorer döna uppe vid vägen och jag sitter på jobbet.
Det känns sjukt jobbigt Även om New York så klart är prio ett.

Sitta i en Jänkebil och dricka öl och lyssna på musik och skröna å skråna å bara ha det så där fantastiskt roligt som man faktiskt kan ha när det är Wheels & Wings!

Många klagar på denna helgen vilket jag har NOLL förståelse för.
Nånstans är det en helt fantastisk samling av bilälskare, brudälskare och öl-älskare! Visst det blir lite stökigt, men EN helg om året gör Ingenting!

Imorgon komemr Kaia! Hoppas då på att ha fått tag i bil, för imorgon vill Hannis & Kaia ut å parta! Det ska åkas bil och det ska drickas öl!

Pratade med Lina innan, vi sa att vi Måste få ihop tjejerna och dra till Falköping eller nåt! Det kan itne bli annat än FANTASTICO!
Maina & Kjell-Ove och sen resten av familjen, jag & Lina, Skånk och sen alla tillhörande karlar! Haha, AWESOME!
Ja, detta måste Helt klart styras upp!

Ja, jag vill inte sitta här alls, jag vill uuuuuuuut! BLÄ :/

Well, hoppas alla har en fantastisk helg och att alla Kör riiiiktigt Länge!

Brum brum - Berry

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar