Summa sidvisningar

onsdag 1 augusti 2012

Hoppelalla..

För var gång jag tänker att Nu ska jag minsann skärpa mig, spårar jag ur värre än vanligt. Det är precis som att mitt inre krigar lite. Så fort mitt förnuft säger en sak, så finner jag mig själv göra Precis tvärtom.
Konstigt faktiskt. Som en trotsig treåring.
Men men..
Ingen större idee att älta det, vet ju att jag inte bestämmer själv ändå. Det är som att jag alltid i slutändan faller för mina impulser.
Både på gott & ont.

Tankeverksamheten hos fröken Bonde går just nu på högvarv. Uppenbarligen är det vissa beslut som ska tas, och jag tycker det är jättejobbigt. Kan inte saker bara hända, måste Jag verkligen ta ett beslut i allt. Tycker saker har en lustig förmåga att i slutändan lösa sig själva.
Eller tar jag för lätt på för mycket?

På torsdag är det inte bara soffan som ska hämtas. Förhoppningsvis hinner jag både strand och lite fixande och donande hemma, för att sen också träffa Carro och gå igenom bilderna och se över med alla små faktarutor vi ska ha in, planera layout och även se om jag får ett svar från förlaget som kanske ska hjälpa oss trycka. Det händer grejer hela tiden.
Skummelt. Fast jag klagar inte, jag är inte bra på att inte ha något för mig alls :)

Men det känns bra just nu.
Jobbar lagom mycket och mina sidoprojekt på fritiden håller mig lagom sysselsatt mellan varven.
Tosdag - redan nämnt ovan.
Fredag - Most likely åker jag till Borås och hälsar på lillebror.
Lördag - Kommer hem från Borås, hoppas på fint väder och grillning.
Söndag - slappesöndag & lilla Bakisdagen. Fast ska ju så klart försöka ta det lugnt och eventuellt inte alls gå ut för att Måndagen spårade ur och det orkas inte igen. Annars så är det ju faktiskt kalas för Alizia så jag får väl vackert masa mig dit, eller komma med present på Tisdag när hon faktiskt fyller. Får helt enkelt bolla detta lite med Lina imorgon :)

Sen ska ännu en tjejfest styras upp.
Även detta får gås igenom med Lina imorgon så att detaljplanen blir korrekt! :)

Sov så gott folkens, ha de
// Bäret

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar