Summa sidvisningar

söndag 12 augusti 2012

MUPP-LUPP..

- Det är när det spårar för Bäret det händer dåva..


Idag ska Johanna få fixat till sin soffa. Ska även skruva ner den fula cd/dvd-hyllan som sitter på väggen.
Det är väl egentligen det som kommer hinnas med, då jag most likely kommer sov rätt länge, sen ska jag ju jobba i natt igen.

Fredagen spenderades rätt saftigt salongsberusad med Marika & Sandra.

Jag kör ju all in eller inte alls. Vilket kändes hela Lördagen - som spenderades i horisontalläge och dålig sömn.
Nu är det slut med att gå ut på enda lediga natten Mellan jobb.
Det är visserligen kul, men rätt så Ovärt ändå.
Man är ju inte tjugo längre, kroppen och sinnet hänger inte med som förr då det var en baggis att jobba dagen efter en 5 promillesfylla. Sånt händer ju inte längre.

Nästa vecka är rätt intensiv den med, men hoppas ändå att finna någon som är lika IKEA sugen som jag. Hade vart nice att fått köpt min tavla jag ska ha ovanför soffan.
Sen ska jag väl börja slipa ner tapetkanterna så det kan spacklas, för att ialla fall till festen den 25:e ha fått upp min fond-tapet.

Annars händer det inte så mycket i fröken Bondes liv.
Jämna plågor, som tanterna på jobebt skulle uttrycka sig.

Två veckor kvar sen blir det New York. Det är nedräkning.
Längtar verkligen. Dels för att det är en Drömresa dels för att jag behöver verkligen komma bort å få en paus.

Hmm... nu när man är relativt skandalfri och sköter sig exemplariskt med det mesta (bortsett från vin-fyllorna dåva) så känns det alltid som att jag har det så tråkigt.
Livsfarligt. Jag vill inte bli en skandaldrottning igen.
Har antagligen vart singel för länge...Kanske kan jag ha blivit miljöskadad? Kan man skylla på det om man nu inte lyckas hålla sig i skinnet?? haha... well, det ger sig antar jag.

Nähä, från att ha haft en Helvetes-natt igår, har jag idag haft en våning där tanterna skött sig exemplariskt. Det vill säga att det har vart få ringningar och att de flesta har haft vett nog att sova så länge det är mörkt ute. Skönt.

Nu ska man bara göra det sista, sen blir det hem å sova.
Ska bli fantastiskt att vakna och inte vara bakis. Vilken grej va ;)

Köpte ju som sagt nya skor... Mina röda hade premiär på fredgkvällen... Vilken succé ;) Underbara att gå i och helt enkelt älskvärda i alla sätt <3

Den 25:e då åker de på igen!
Ska bli så himla skoj!! Hoppas nu att alla kan!
Mucho roligt!

Jag måste köpa mig nån form av Hatt...... ^^

Ha en fin söndag kära undersåtar.

Över och ut - från ert Bär i cybern.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar