Summa sidvisningar

tisdag 7 augusti 2012

bara pladder

- Av distans kommer ett inre lugn.

Jag har vart ledig nästan en hel vecka. Är lite Impad av mig själv att jag trots rätt mycket ledighet för tillfället, nånstans jobbar heltid.
Tycker det känns bra.

Helgen spenderades i Borås med nya bekantskaper. Himla trevligt.
Det var party och socialicering på högsta nivå. Kan inte säga annat än jag hade en Kanon-helg! Och det var helt underbart att slippa varberg ett par dagar. Miljöombyte förgyller.

Men men, säg den lycka som varar, nu är man back on track i vardagsruset igen. Imorgon ska jag städa och fixa ltie hemma, sen ska jag träffa Karin - färga hennes hår. Skvallra och prata skit. Himla trevligt.
Torsdag, då blir det date med Madde.. var ju ett tag sen. Samma där, tjöta skit och dela en vinare. Kan bli nice.

Efter torsdag ska jag ha ett par vita dagar fram till 25/8 då jag å Lina tänkte ha lite gallej hemma.
Ska bli himla skoj, hoppas nu att det blir en kul liten partytrupp.
Kanske bara blir jag å Lina i slutändan, men det är ändå en win win då vi är ett fantastiskt litet partyteam på tu man hand! ^^

På fredag tänkte jag gå på bio.
Får se om man får med sig nån eller inte. Det ger sig.

Har inget roligt alls att förtälja denna natt.

Ser fram emot den 25:e ...
Och den 27:e drar jag och Lina till New York. Känns overkligt faktiskt! Man har pratat om det så länge och nu är det snart dags! Helt bananas :)

Nä... nu ska jag se om det finns nåt att göra..
Sen blir det väl söla på fb och se om det går nåt på teve..


Må väl folkens :)

Över och ut / Bäret

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar