Summa sidvisningar

måndag 13 augusti 2012

Well hello folkens, queen Berry is wrighting.

- Klart jag gnuggar det i ansiktet på dig om jag kan.

Hoppsan hoppsan, idag fick jag kört min soffa med en matt-tvätt. Den är nu i alla fall sittduglig och jag behöver inte skämmas.
Lina gjorde det mesta, då jag uppenbarligen nästan hade sönder den där sugsaken hela tiden.

Även fått prata med Linas pappa Lasse och han som det lilla Guldkorn han är har lovat att hjälpa mig att sätta upp fondtapeten i vardagsrummet!
Blev så otroligt glad!
Nu vet jag att det blir klart liksom! Känns fantastiskt!

Sen så blir det IKEA i veckan, vilket också känns bra. Jag behöver min INGVAR-DOS.. Det vill säga lite tavlor och sliskiga doftljus! I LIKE!

Imorgon ska jag Försöka komma upp i tid, tänkte faktiskt gå och sola & handla lite. Jag är så sjukt blev att jag blir lite småbländad av mig själv. Inte helt Ok.

För övrigt tycker jag att det flyter på bra, det var soffan & tapetseringen som hängt över mig som ett mörkt orosmoment. Men med vetskapen att Holmströmmarna hjälper mig - blir allt lite lättare!

Jobbar rätt mycket nu, men tycker ändå jag lyckas klämma in det viktigaste på mina får vakna Lediga timmar. Feels good.

Nedräkning till min semester - 15 dagar. Check.

Ledig fredag. Funderar på att dra ihop ett gäng å grilla om det är fint väder. K'änns som det var ett tag sen man umgicks med alla på ett hyfsat normalt vis. Allt har ju en tendens att spåra för Fröken Bonde.

Nästa helg ska det dock inte gå bananas.
Skötsamma sidan Fram! Nu får jag bli lite mer LadyLike.
( eller jag vill det, brukar ju inte gå så bra när jag börjar fundera på sånt här)

Nähä, nu ska jag ladda lite kaffe, IceRoad Truckers börjar ju nu!
*HONK HONK*

Ha en fin Måndag folkens, det ska ert Bär ha <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar