Summa sidvisningar

fredag 10 augusti 2012

Det är jag och Askungen..

- I Cant Get No Satisfaction...

Konstigt det där med begär och tillfredsställelse..
Har haft ett djup behov av att köpa nya skor, jag har verkligen längtat så det gjort ont i mig.
Idag fick jag tag i tre par som alla kommer funka med mina 2 nya klänningar, och jag känner mig lika befriad och glad som efter.. :P
Ja det behöver vi inte spåna mer i, men fatta vad ett par jäkla skor kan göra för själen! Jag är sjukt glad att välkomna dom in i min skofamilj! *haha*

Jag vet att det låter sjukt. Jag vet att jag har en tvångstanke om skor, eller rent av en skofetisch. MEN - en sko kan göra allt Lite lättare. ;)
- Det och vin då så klart! ;) haha

Skenade ju rätt snabbt iväg med min partyklädsel den 25:e ... klänning, blommiga eller röda skor? Men framför allt kom ju Carro på en fantastisk idee - Hattfest! Jag vill nu hitta en liten söt nät-hatt ála 30-tal.. hade passat perfekt.. Och med ett rött läppstift.. jo då - jag kan se det å det funkar! :P

Well, allt ytligt kommer till sin spets nån gång. Tycker dock det är rätt nice att det inte behöver vara blodigt allvar alltid.

Vissa dagar behöver man inte djupdyka i sina tankar - man kan bara få känna en berusande lycka av de små sakerna som egentligen inte betyder mycket för omvärlden, men som får dig att sväva på rosa moln..
Idag är de små molnen - skor ;)

Imorgon ska jag träffa Jenny först och sen ska jag träffa Marika. Ska bli himla nice och jag tror min lediga fredag blir hur mysig som helst.

Måste komma ihåg att köpa strumpbyxor så jag kan ha klänning..
Imorgon vill jag succé-a i mina nya Blå skor.. ^^
Och till dem bör jag ha klänning, eller möjligen ett par chinos...
we´ll see..

Känner själv vilken jäkla mes jag låter som idag, jag är förvisso lite mesig och rätt fjantig då & då..
Men jag har bara en sån dag. Orkar inte fundera massa.

Tycker mitt blonda huvud funderar och krånglar till saker alldeles utmärkt allt för ofta.
Tragiskt och flummigt ^^
Eller kanske rent av väldigt tjejigt?

Nu ska jag inte skriva massa mer strunt :)
Jag har i alla fall haft en toppendag!

Hoppas alla får en kanonhelg!

Kram från ert Bär <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar