Summa sidvisningar

måndag 7 juli 2008

Vad vill drottningen egentligen!?

- Det snurrar som karusellerna på Liseberg i skallen på mig...

Hmm... Det är många tankar som flyger runt just nu, och jag vet inte i vilken ände jag ska börja ta dem.. Ibland händer det ju som sagt även den bästa, att det inte alltid blir som man hade Tänkt att det Skulle Bli. Och Just i detta nu undrar jag lite över hur jag själv fungerar..
Trodde inte att jag var så lättpåverkad av något som ligger så långt bak i tiden, och jag blev chockad över att det kändes som att det lika gärna kunde vart igår..
När man fortfarande får ett pirr i magen, när man söker ögonkontakten, när man inget annat vill är att ställa sig jämte, när man känner pulsen slå i halsen.. Det är fan illa..
Men, shit happens when you party naked..

Och ja, nu spelar tankarna ett spratt med mig, dom åker bergochdalbana! *haha*

Har dock vart väldigt effektiv på denna korta stund dagen har hunnit.. Jag och Denise var nere och tränade vid kvart över åtta, och gick något trött,svettiga och strechade hem vid halv tio.. Väldigt skönt faktiskt.. Ska upp och träna Bodypump imon vid åtta snåret med.. Vi har lagt upp ett tokigt bra tränings schema nu, så det är skönt att det blir lite ordentligt nu.. Nu ska här trimmas både här och där =) Blir nice!!! :P

Var en sväng på Bodegan igår, alltid trevligt när jag är med min kära Denise =)
Vi kom å satte oss vid ett bord, sen flyttade festen till vårt bord.. *haha*
Konstigt hur det kan bli.. Sen att man stör sig på vissa männsikor som tvunget ska glida in och sätta sig och slänga klantiga kommentarer.. Men vissa föds varken smidiga eller särskilt mentalt begåvade...trist! *haha*

Regnet öste ner, himlen öppnade sig verkligen totalt! och blixtrade och åskade..Men men, det gav med sig, och när man väl kommit hem så vart det ju inte direkt något oväder att tala om, det försvann lika snabbt som det kom =)
Sen var det skönhets sömn för mig och min partner in crime =) LÖVVLI!!!

Hmm.. måste se till att få ut mitt sjukintyg till Lindgården idag.. Trist att behöva hålla på å hålla på.. men det finns väl inget mindre jobbigt alternativ heller visserligen.. men men =)

Så shysst sound nu.. Nirvan går i mina högtalare hela tiden..Har verkligen fått värsta suget på dom *haha* det är dom och Guns som gäller just nu.. Sweet..
Man kopplar allt man känner tokigt mycket till musik..Som någon annan skrivit, som någon annan kännt...men som man ändå ser sig själv i ... konstigt egentligen..

All Apoligies med Nirvana... non stop, helt tokigt ju.. Så skööööön röst...

Haha, borde nog egentligen hoppa in i duschen, piffa till mig lite och ta tag i mig själv...Bra idée....om en stund ;)

nä.. får fixa till lite här hemma nu...
Kanske kommer med lite senare..kanske inte...vi får se =)

Och, vad har Egentligen Bärfisen för fyllnad i ekosystemet?? Kan itne komma på något, och dom luktar verkligen illa... BLÄ

1 kommentar: