Summa sidvisningar

torsdag 24 juli 2008

jag har inte en aning, svammel

- Det finns inget som heter att man inte kan få, för man ser till Att man får!

Alla kan klaga utan vidare över att deras vardag inte är som den skulle vart. Men det blir väl egentligen inte bättre än vad man gör det heller eller? Vill du så kan du, det är inte bara ett talesätt, för ger du dig sjutton på att du ska göra något eller få något, då blir det så om man bara anstränger sig lite. Allt kanske inte kommer till en med en gång, men med tiden så brukar det te sig som så att man faktiskt får det man var ute efter. Jag har iaf aldrig vart med om att misslyckas. Jag har kanske inte fått det när jag tänkte på det som mest, men det gav sig med tiden och jag fick det. Tålamod är itne min grej, så man får ju skynda på saker och ting om det nu är så att det självklara inte verkar självklart just då. Jag får alltid som jag vill, tids nog iaf. Och jag nöjer mig inte med att inte få det.. Sorry, men det är inte min stil. Vill jag, får jag *haha*

Hmm... har inte vart så aktiv här på bloggen det senaste...Har haft fullt upp med annat...
Har umgåtts massor med Min lilla Denise, och det har vart bodegan,måndagsklubbar och onsdagsklubbar och massa träning! Tiden går fort när man sysselsätter sig rejält =)
Och idag kom jag hem från Gråbo, där jag hälsade på Anna och Hannes å lilla Nåva och Harry! Livet är på topp och jag ser bara blå himmel framför mig, och det är jag och Denise som står i centrum...Där vi är, är festen. Vi får Det att hända... Det där alla andra önskade hände dem, men dom har blivit lurade..Vi kör våran grej, och alla vill vara med ;) *haha*

Fredag vankas det 25 års party hos Räkan, vilket ska bli riktigt najjs! Hoppas på en toppen kväll och roligt folk :P

Idag ska Paul spela på S.näs campingen. Så det blir att man åker dit, sänker lite käk och lyssnar på riktigt skön musik =) Träffar bröderna,och alla på mammas sida av släkten... Skojjigt skojjigt!


Nu ska jag gå å se om min lilla fru Dennis har börjat jobba... =)

pözzen

1 kommentar:

  1. Jag är en trogen läsare.. hoppas att du också är det på min =) schhhosefine.blogg.se

    Din lilla loppa =)

    SvaraRadera