Summa sidvisningar

torsdag 28 juli 2011

Yrhöns & galenpannor

- Horans ansikte e ju ett fantastiskt uttryck när man e arg...


Kan inte påstå att jag är Impad av denna natt på kneget.. Håller ju på att skita ner mig när jag hör ett vagt bankande Nånstans i huset, men kan inte hitta var! det tar ca 30 min för mig att lokaliser ljudet, som kommer från en toalett. Där ligger Tant A på golvet och kommer inte upp, vid gott humör men kanske inte kraften att orka sig upp.. Vi hjälper henne till sängen igen och hon sussar nu gott..
Det som dock var det upprörande är att Gubbstrutt nr 1 vaknar arg som ett Bi halv fyra och hans högsta önskan e att få slå ihjäl mig. Tack vare att jag Inte förstod vad han pratade om knep gubben näven och slog mig, nu har jag ont på armen. Är dock glad han inte drog mig i ansiktet. Nu är det här Äldreomsorg inte Kriminalvård. Jag vill inte jobba på detta bygget mer!

För övrigt har jag en huvudvärk som hoppsparkar mig på ögonen... men ni ska inte tro att jag har nån migränmedicin med mig.. nej nej, den ligger fint hemma.. Hade kanske inte helt räknat med att det skulle sparka igång.

En olycka kommer ju sällan ensam..
Jag skar mig för övrigt i benet tidigare "idag" (onsdag) då jag skulle raka benen. Hälsenan höll på att ryka och jag kunde dött på plats av den svidande smärta detta gav mig.

Jag har alltså på ca 12 timmar - nästan förblödit/mist hälsenan, blivit slagen av en arg Gubbe & sitter med ett på ingående Migränanfall. Jag känner att detta inte vart/är min dag.

Men vad vore en bal på slottet... Nu ska bitterfittan leta upp panodil... nånstans måste det ju finnas en värktablett..

Jag var ju arg härromdagen vilket resulterade i att jag fick åka till mamma för jag kunde inte träffa någon med risk att av misstag dräpa....
Upplysningsvis har den känslan kommit tillbaka.
Horans ansikte vad arg jag e... Skit också.

Ett surt bär - ett rönnbär.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar