Summa sidvisningar

söndag 10 juli 2011

Ett lyxigt bär - mums

- vill du så kan du. Men att göra saker halvdant får hela din person att blekna.

Jag längtar verkligen tills jag får gjort min tatoo, det känns som att det fortfarande e så lång tid kvar, fastän det bara e tre veckor kvar. Min rygg ska bli en tavla, och den kommer inte bara göra mig fattig den kommer göra sjukt ont med! Konstigt att jag inte har bekymmer med smärtan när jag aldrig skulle låta någon ge mig en spruta exempelvis... Konstigt. What Ever, jag längtar. Så är det någon som har tid över den tredje augusti mellan 12-15 så sitter jag på Hair Of The dog och dör en lång smärtfylld men ack så vacker död.

Well, Pem är hemma över helgen. Mycket roligt, skandalerna har vart Förvånasvärt lika med Noll men det var otroligt kul att träffas igen! :)
Frågan är huruvida flickan gör måndagen.... Antingen måndagsklubben eller grande schlapping då jag ska jobba tisdag och onsdag med. Fröken Lindwall bestämmer.

Jag saknar dessutom Gunnarsson, löjligt att bosätta sig i fjollträsk.. Visserligen granne med Bingo, Peder och grönan... Men whaaaaaaat?? trivs inte med milskillnaden!


Jag har dö tråkigt på mitt jobb i natt. Trösten är när jag tänker på shahin och bajskorven, mitt hemliga skratt i vardagen.

Well, over and out. Palla!


Ert bär för evigt // Cherry

1 kommentar:

  1. Och jag saknar Bonde!
    Det är lite långt med desto roligare när vi ses :)
    Jag kommer ner den 10 aug och stannar till den 16, vi lär ju lösa en del världsproblem då, hahaha!
    Puss puss

    SvaraRadera